Eurowybory – wielka akcja graficzna

Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej połączyło siły z Goethe-Institut, School of Form oraz Fundacją Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, by wspólnie przygotować akcję promocyjną mającą na celu zachęcenie jak największej ilości osób do oddania głosu.
O autorze
1 min czytania 2019-03-28

Nadchodzące wybory do Parlamentu Europejskiego będą mieć ogromny wpływ na to, w jakiej Europie będziemy żyć. Dlatego tak ważne jest, aby jak najwięcej osób wzięło w nich udział. Właśnie dlatego zapraszamy wszystkich do tworzenia i udostępniania własnych plakatów zachęcających do głosowania. Goethe-Institut udostępnia swoją platformę dla wszystkich tych, którzy chcą stworzyć i udostępnić plakat zachęcający do udziału w Eurowyborach 26 maja 2019 roku. 

Plakaty nie mogą być reklamą żadnej z kandydujących partii – akcja jest apolitycznym działaniem społecznym, wspierającym udział w wyborach. 

Nawiązując do plakatu „Konstytucja“ Luki Rayskiego prosimy o udostępnianie plakatów na licencji Creative Commons Zero. Jeżeli chodzi o pozostałą specyfikację pracy, prezentuje się ona następująco: 

Tekst na plakacie: konieczne jest zamieszczenie daty 26.05.2019 oraz dowolnego hasła promującego udział w wyborach. Przykładowe hasła: „Głosuj na Europę”, „Głosuj! Eurowybory 26.05.2019”, „Zagłosuj na Europę. 26.05.2019”, „Europa z wyboru. Głosuj 26.05.2019” 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Termin nadsyłania: od 15 marca do 23 maja 2019. 

Forma plakatu: wymiar min. A3, w formacie PDF do druku (spady 3 mm, bez linii cięcia) + podgląd w PNG (szerokość 1200 px), 150 dpi 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Licencja: CreativeCommons Przekazanie do Domeny Publicznej 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Adres nadsyłania: [email protected] 

Więcej informacji znajduje się na stronie.