Do 8 kwietnia trwają zgłoszenia do tegorocznej edycji konkursu KTR

Do 8 kwietnia br. można jeszcze zgłaszać projekty do tegorocznej edycji konkursu KTR, organizowanego przez Klub Twórców Reklamy. Nagrody zostaną wręczone 7 czerwca podczas gali.
O autorze
1 min czytania 2019-03-29

– Trwa 16 edycja KTR-u, najbardziej prestiżowego konkursu kreatywnego w Polsce z jedynymi w swoim rodzaju nagrodami, które trudno postawić na półce. Mamy w tym roku zmiany. Niewielkie w kategoriach i dużą, jaką jest przyznanie po raz pierwszy tytułu Studio Projektowe Roku. Nie zmieniamy jednak tego, co najważniejsze i co wyróżnia KTR – doceniania odwagi, kreatywności i talentu – powiedział Maciej Waligóra DDB&tribal, przewodniczący zarządu KTR.

Wspomnianą nowość konkursu KTR, czyli Nagrodę Studia Projektowego Roku otrzyma studio z największą liczbą mieczy w kategorii Design.

Projekty można zgłaszać w trzech głównych kategoriach:

  • Communication (podkategorie: VIDEO, AUDIO, PRINT & PUBLISHING, OUT OF HOME, ONLINE, MOBILE, INTEGRATED CAMPAIGNS, BRANDED ENTERTAINMENT, DIRECT, PR, INNOVATION, USE OF DATA, COPYWRITING),
  • Design (podkategorie: BRAND IDENTITY, PACKAGING, DESIGN IN PUBLIC SPACES, DIGITAL & MOTION, TYPOGRAPHY, PRODUCT DESIGN, DATA VISUALISATION),
  • Craft (podkategorie: Audio/Video, Photography, Illustration, Digital Craft).

Zgłoszenia do KTR oceniane są przez najlepszych ekspertów branży, w tym roku przewodniczącymi poszczególnych kategorii będą:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • Communication – Maciej Twardowski z Ogilvy Poland oraz Kuba Kamiński z Brain,
  • Design – Michał Łojewski z White Cat Studio,
  • Audio Video – Jacek Pawlak z tenpawlak & company,
  • Fotografia – Maria Gajewska z Publicis Media,
  • Ilustracja – Oliwia Gede z Kukbuk,
  • Digital Craft – Jakub Koźniewski z panGenerator.

Więcej informacji o konkursie dostępnych jest na stronie ktr.org.pl/konkurs-ktr/

Słuchaj podcastu NowyMarketing