#PocztaPolskaChallenge – marki parodiują spot Poczty Polskiej

#PocztaPolskaChallenge – marki parodiują spot Poczty Polskiej

Wygląda na to, że spot Poczty Polskiej sprowokował polskie marki do zapoczątkowania naszego rodzimego wyzwania w social mediach – #PocztaPolskaChallenge. Jakie marki wykazały się świetnym real time marketingiem?

Najnowszy spot Poczty Polskiej zdobył ogromny rozgłos, lecz nie z tych powodów co powinien – internauci wyśmiewali reklamę za dość oszczędną formę i promocję nie usług pocztowych, a produktów (zabawki, książki, słodycze), które można dostać w placówce.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W związku z tym, te mniejsze i te bardziej znane marki postanowiły na swój własny, kreatywny sposób odpowiedzieć na spot Poczty Polskiej.

1. x-kom

2. InPost

3. Agencja Hello Social

4. MaxROY.agency

5. PMO – oleje silnikowe

PS

Z cyklu ciekawych parodii, Marcin Majzner, były prezes CupSell.pl w serii spotów DobreKonsultacje.pl spariodiował Rahima Blaka, Michała Sadowskiego i samego siebie.

PS2

Saturday Night Live, amerykański program satyryczny, postanowił wyreżyserować parodię reklamy perfum Ivanki o nazwie „Współwinna”. W postać córki amerykańskiego prezydenta wcieliła się Scarlett Johansson. Trumpa zaś odegrał Alec Baldwin.

PS3

Z okazji 60 urodzin brytyjski komik sir Lenny Henry sparodiował piosenkę „This is America” i w żartobliwy sposób opowiadał o stopniowej śmierci telewizji w erze filmów na żądanie.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij