Spotify wystartował z kampanią „Kochaj to, co kochasz. Za darmo w Spotify”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Spotify wystartował z kampanią „Kochaj to, co kochasz. Za darmo w Spotify”

Spotify startuje z kampanią w kanałach online i OOH, która promuje możliwość darmowego korzystania z platformy streamingowej. Motywem przewodnim jest hasło: „Kochaj to, co kochasz. Za darmo w Spotify”.

Kampania Spotify jest pierwszym tak szerokim działaniem marketingowym marki w 2019 roku i jak dotąd największym na polskim rynku. Wystartowała 8 kwietnia w kanałach digitalowych (Facebook, Instagram, YouTube, Programmatic) i 10 kwietnia w przestrzeni publicznej na terenie Warszawy (metro, tramwaje, autobusy).

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Chcemy zapoznać jeszcze więcej osób ze światem streamingu. W związku z tym rozpoczęliśmy kampanię, która pokazuje, jak wiele gatunków muzycznych, utworów, artystów i podcastów jest u nas dostępnych całkowicie za darmo. Pokazujemy, że nie ma znaczenia, jaki jest nasz osobisty gust – możemy cieszyć się ukochaną muzyką i odkrywać nowe, ulubione utwory dzięki Spotify – komentuje Przemek Pluta, odpowiedzialny za rozwój Spotify w regionie Europy Południowej i Wschodniej.

Materiały kreatywne kampanii nawiązują do playlist i artystów, którzy cieszyli się największą popularnością wśród fanów w Polsce, w tym playlista Generacja Hip-Hop (ponad 100 000 obserwujących) oraz takich wykonawców, jak Dawid Podsiadło czy Taconafide, którzy znaleźli się w pierwszej dziesiątce corocznego zestawienia Wrapped 2018.

W kampanii Spotify promuje główne korzyści dla użytkowników serwisu, w tym spersonalizowane playlisty „Odkryj w tym tygodniu” i „Daily Mix”, możliwość oszczędzania danych i zachowywania utworów na urządzeniach mobilnych, słuchanie utworów na żądanie w dobieranych przez Spotify playlistach oraz szeroki katalog podcastów.

Za realizację kampanii odpowiadają agencje: Circus (kreacja), Universal McCann (media), Hill + Knowlton Strategies (PR).

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij