Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Wakacje.pl ruszają z nową kampanią reklamową

Największy agent turystyczny na rynku wystartował z wizerunkową komunikacją na 2019 rok pod hasłem „Wiele pytań, wiele odpowie-dzi”.
O autorze
1 min czytania 2019-05-20

Wakacje.pl to internetowa platforma sprzedaży wycieczek i sieć blisko 200 salonów stacjonarnych w całej Polsce. Marka agreguje oferty ponad 100 biur podróży, dzięki czemu doskonale zdaje sobie sprawę, że konsumenci często bywają przytłoczeni nadmiarem możliwości wyjazdowych. Polakom potrzeba czytelnych wskazówek, odstręcza ich sprzedażowa nachalność i przeraża perspektywa podjęcia złej decyzji, czyli, mówiąc wprost, wizja nieudanego urlopu.

Celem kampanii jest promocja Wakacje.pl jako inteligentnego „panelu sterowania” dla poszukujących wakacji, który nie tylko ułatwia wybór konkretnej wycieczki, lecz także porównanie jej z innymi, a finalnie rezerwację i zakup – przez internet lub w lokalnym salonie sprzedaży.

Główną platformą dla kreatywnego przedstawienia insightu o trudności wyboru stały się dwa 30-sekundowe spoty telewizyjne. „Głosem” marki został aktor Rafał Mohr. Odpowiadając zza kadru na pytania i wątpliwości bohaterów filmów, narrator tłumaczy, w jaki sposób Wakacje.pl ułatwiają wybór wycieczki, podkreślając między innymi rolę stale aktualizowanej bazy opinii o zagranicznych hotelach.


LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ramach kampanii powstały także spoty 15-sekundowe, billboardy sponsorskie, reklama radiowa oraz szereg kreacji statycznych, które pojawią siu na nośnikach OOH, POS oraz w internecie.

Działania reklamowe skierowane są zarówno do młodszych i starszych par, jak i rodzin z dziećmi – czyli do wszystkich, którzy chcą znaleźć idealnie dopasowaną ofertę bez nerwów i długich godzin spędzonych na przeglądaniu dziesiątek stron.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kampania obejmuje swoim zasięgiem telewizję, outdoor, radio oraz social media i będzie trwać od maja do września. Za koncepcję kreatywną i produkcję kampanii odpowiada Agencja reklamowa Dziadek do orzechów. Za dobór i zakup mediów odpowiedzialny jest dział marketingu Wakacje.pl

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się