TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Your Plastic Diet: WWF w dobitny sposób pokazuje, ile plastiku zjadamy tygodniowo

Your Plastic Diet: WWF w dobitny sposób pokazuje, ile plastiku zjadamy tygodniowo
„Tygodniowo zjadamy tyle plastiku, ile ma go w sobie karta kredytowa” – brzmi jedno z haseł nowej kampanii WWF. Jej celem jest zwrócenie uwagi na palący problem tworzyw sztucznych zanieczyszczających nasze środowisko.
O autorze
1 min czytania 2019-06-17

Kampania WWF ruszyła w ramach niedawno opublikowanego raportu, który został sporządzony przez naukowców z australijskiego Uniwersytetu w Newcastle. Ich zdaniem plastik obecny jest wszędzie – pojawia się nie tylko na dnie oceanów, ale również w tym, co spożywamy. Jak pokazało badanie, średnio w ciągu roku przyjmujemy z jedzeniem i piciem 102 tys. kawałków plastiku mniejszych niż 1 mm. To natomiast daje rocznie 250 gramów plastiku na osobę i prawie 5 gramów tygodniowo.

W związku z tymi niepokojącymi informacjami WWF stworzyło serię plakatów, które w dobitny sposób przedstawiają ilość plastiku, jaką spożywamy w danym okresie czasu. W ramach kampanii „Your Plastic Diet” organizacja uruchomiła też specjalną platformę, na której każdy z nas może dowiedzieć się, jakie nawyki warto zmienić w swoim życiu, by ograniczyć wszechobecne tworzywa sztuczne.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za realizację odpowiada agencja Grey Malaysia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

East West Market w Kanadzie znalazł sposób na to, by klienci zaprzestali korzystania z plastikowych toreb jednokrotnego użytku – sklep oferuje wyłącznie foliówki z kompromitującymi napisami.

PS2

Tajlandzki supermarket Rimping oferuje swoim klientom produkty zapakowane w liście bananowca. W ten sposób firma chce ograniczyć wykorzystywanie plastiku.

PS3

Przeglądając Instagrama marzą nam się luksusowe apartamenty, egzotyczne podróże, kolorowe drinki z widokami. Czasem pojawia się zazdrość, że influencerzy mogą, a my nie. Dzięki kampanii, opatrzonej hashtagiem #TooLaterGram, WWF i agencja TBWA w Paryżu zamieniły zazdrość na lekcję świadomości ekologicznej.