Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Polski producent promuje swoją nową płytę muralem wykorzystującym AR

Polski producent promuje swoją nową płytę muralem wykorzystującym AR
Na ścianie budynku w Warszawie pojawił się niezwykły mural, który wykorzystuje rozszerzoną rzeczywistość. Jest on częścią promocji solowej płyty polskiego producenta – Kubiego Producenta.
O autorze
1 min czytania 2019-07-01

Mural znajdujący się ulicy Waryńskiego w Warszawie promuje solowy album Kubiego Producenta „18+”, którego premiera odbyła się w połowie czerwca br. Z pozoru malowidło wygląda całkiem zwyczajnie, lecz przy użyciu specjalnej aplikacji staje się interaktywne.

Po nakierowaniu na mural kamery aparatu z włączoną aplikacją Zappar, na grafice zaczyna pojawiać się dodatkowa treść, dzięki której użytkownik może zmieniać jej wygląd. Dzieje się tak dzięki wykorzystaniu technologii rozszerzonej rzeczywistości. 

Za pomysł na kreację odpowiada firma Sony Music, natomiast technologię opracowała gdańska firma High Grade IS. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

zdjęcie: facebook.com/highgrade.games

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Marka Philip Morris postanowiła uczcić wprowadzenie na rynek pierwszych w swoim portfolio urządzeń bez dymu IQOS, w związku z czym stworzyła niezwykły mural, symbolizujący przyszłość, w której firma oferuje rozwiązania nie wpływające negatywnie na środowisko.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Natalia Rak i Beata Śliwińska Barrakuz zaprojektowały swoje własne kolekcje ubrań dla marki Medicine. W ramach ich promocji artystki stworzyły barwne murale w Krakowie i Warszawie.

PS3

W 2013 roku Fundacja Urban Forms wraz z marką Cropp przygotowały konkurs na najlepsze zdjęcia murali Galerii Urban Forms.

PS4

Netflix został partnerem tegorocznego Marszu Równości i Poznań Pride Week. Na jednej z kamienic w centrum miasta powstał tęczowy mural z bohaterką serialu „Orange Is the New Black”.

PS5

W Krakowie i Warszawie „Owoc Kultury” FRUGO pojawił się w zupełnie nowej odsłonie. W istotnych dla obu miast zagłębiach miejskiego życia powstały murale odwzorowujące layouty reklamy outdoorowej.

PS6

W kwietniu 2018 roku marka Magnum zaprezentowała kampanię, w której kształty lodów były sprytnie zintegrowane z artystycznymi reklamami zewnętrznymi.