TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Nestlé wprowadza papierowe i nadające się do recyklingu opakowania na batony

Nestlé wprowadza papierowe i nadające się do recyklingu opakowania na batony
Nestlé wprowadza na rynek baton YES! w nowym, nadającym się do recyklingu papierowym opakowaniu. Jest to kolejny krok firmy w wypełnianiu zobowiązania o wprowadzeniu do 2025 roku opakowań w 100% nadających się do ponownego wykorzystania.
O autorze
1 min czytania 2019-07-10

Nowe opakowanie batona YES! zostało stworzone dzięki wykorzystaniu innowacyjnych technologii szybkiego owijania, które do tej pory odbywało się tylko przy użyciu folii i laminatów z tworzyw sztucznych. Teraz natomiast rozwiązanie to może być wykorzystywane również do tych papierowych opakowań produkowanych na przemysłową skalę, gwarantując przy tym zachowanie jakości i świeżości produktu.

Jak informuje Nestlé, materiał stosowany do produkcji opakowania batona YES! pochodzi ze źródeł zrównoważonych, certyfikowanych przez Forest Stewardship Council (FSC) i Program for the Endorsement of Forest Certification. Po zużyciu może zostać ono poddane recyklingowi.

– Konsumenci wybierając przekąski, szukają bardziej naturalnych i zrównoważonych opcji, zarówno pod względem składników, jak i opakowań. Nasze batony YES! wyprodukowane są ze składników prezentujących różnorodność natury. Teraz oferujemy te przekąski w papierowym opakowaniu, które jest łatwe do przetworzenia, co przyczynia się do ograniczania ilości odpadów plastikowych – powiedział Patrice Bula, szef strategii, marketingu i sprzedaży, Nestlé S.A.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Nestlé ogłosiło, że do 2025 roku wprowadzi opakowania w 100% nadające się do recyklingu lub takie, które będzie można ponownie wykorzystać. Z kolei już w od lutego br. firma rozpocznie eliminację plastikowych słomek, wykorzystując w tym celu alternatywne materiały, takie jak papier.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Carrefour nawiązał współpracę z firmą Terracycle, w ramach której planuje wdrożyć koncepcję Loop, polegającą na oferowaniu swoim klientom produktów w opakowaniach zwrotnych. Podobną deklarację złożyły marki koncernu Beiersdorf, takie jak Nivea, Tesa, La Prarie, Eucerin i Hansaplast.

PS3

Żywiec Zdrój podczas szczytu Klimatycznego ONZ w Katowicach (COP24) ogłosił zobowiązanie, że już w 2020 roku taka sama ilość plastiku, jaką wprowadzi na rynek, zostanie zebrana i poddana recyklingowi. Firma jednocześnie będzie też pracować nad rozwiązaniami alternatywnymi dla plastikowych opakowań.

PS4

Zalando przeprowadza całkowitą wymianę toreb dla produktów kosmetycznych z plastikowych na papierowe. Zmiana ta pozwoli na zredukowanie zużycia plastiku niemal o 9,5 tys. kg rocznie. Firma zapowiada również przestawienie się na materiały w 100% zgodne z zasadami zrównoważonego rozwoju do 2020 roku.

PS5

Lidl Polska kontynuuje rewolucję w temacie opakowań. W marcu br. w ofercie sieci pojawiły się warzywa i owoce w opakowaniach biodegradowalnych i kompostowalnych przemysłowo. Klienci będą mogli zakupić m.in. BIO ziemniaki, BIO cebulę lub BIO marchew w pełni nadających się do recyklingu opakowaniach.