LinkedOut to francuska odpowiedź na LinkedIna – pomaga znaleźć pracę bezdomnym osobom

LinkedOut to francuska odpowiedź na LinkedIna – pomaga znaleźć pracę bezdomnym osobom
LinkedOut to francuska platforma społecznościowa, która nawiązuje do funkcjonalności LinkedIna, lecz jej główna misja jest nieco inna – projekt ma na celu pomóc osobom bezdomnym w znalezieniu pracy.
O autorze
1 min czytania 2019-07-16

LinkedOut to wspólny projekt organizacji Entourage i agencji TBWA Paris. Platforma społecznościowa została stworzona po to, by dać szansę na nowe, lepsze życie osobom najbardziej potrzebującym.

Na platformie wolontariusze organizacji pomagają zakładać osobom bezdomnym konta, w których mogą oni wskazać obszary, w jakich chcieliby pracować oraz przedstawić swój życiorys potencjalnemu pracodawcy. 

Zgodnie z myślą przewodnią projektu „Udostępniaj swoją sieć tym, którzy jej nie mają” twórcy projektu zachęcają użytkowników mediów społecznościowych, by dalej udostępniali życiorysy osób bezdomnych i tym samym pomagali im w rozprzestrzenianiu swoich kandydatur na szeroką skalę.

Projekt LinkedOut zdobywa coraz większą popularność we Francji. Do tej pory swoje profile założyło tam 20 osób, jednak liczba ta cały czas rośnie. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Pod koniec listopada br. na ulice Warszawy wyjechał bezpłatny autobus, który jest Mobilnym Punktem Poradnictwa dla bezdomnych. Pojazd umożliwia osobom bezdomnym przemieszczanie się pomiędzy schroniskami, noclegowniami, jadłodajniami, ogrzewalniami, punktami pomocy medycznej oraz łaźnią.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W grudniu 2018 roku w Sztokholmie pojawiły się 53 billboardy, które wskazywały bezdomnym drogę do najbliższych schronisk w momencie, gdy temperatura sięgała do minus siedmiu stopni.