Interaktywna instalacja marki Havaianas pomagała dobrać buty

Interaktywna instalacja marki Havaianas pomagała dobrać buty

Na słynnej promenadzie Venice Boardwalk w Los Angeles pojawiła się niezwykła instalacja artystyczna stworzona na zlecenie marki Havaianas. Po nakierowaniu na nią aparatu w smartfonie specjalna aplikacja pomagała dobrać klapki brandu.

Kolorowe malowidło, które pojawiło się na promenadzie w Los Angeles, było częścią akcji „Step Into Summer” brazylijskiej marki Havaianas, zaś za jego wykonanie odpowiedzialny był artysta Buff Monster. Niezwykła instalacja pomagała za pomocą sztucznej inteligencji dobrać obuwie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W jaki sposób? Otóż po nakierowaniu na malowidło aparatu w smartfonie specjalna aplikacja marki, wykorzystująca system Google Vision AI, dobierała klapki pasujące do danego fragmentu instalacji. Krótko po tym pojawiała się też opcja zakupu danego obuwia.

Co ciekawe, barwna instalacja została wykonana z tego samego materiału, z którego produkowane są klapki Havaianas.

Za realizację odpowiadała agencja TBD, San Francisco, USA.

PS

Na ścianie budynku w Warszawie pojawił się niezwykły mural, który wykorzystuje rozszerzoną rzeczywistość. Jest on częścią promocji solowej płyty polskiego producenta – Kubiego Producenta.

PS2

Marka Philip Morris postanowiła uczcić wprowadzenie na rynek pierwszych w swoim portfolio urządzeń bez dymu IQOS, w związku z czym stworzyła niezwykły mural, symbolizujący przyszłość, w której firma oferuje rozwiązania nie wpływające negatywnie na środowisko.

PS3

W kwietniu 2018 roku marka Magnum zaprezentowała kampanię, w której kształty lodów były sprytnie zintegrowane z artystycznymi reklamami zewnętrznymi.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij