Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Michał Cortez opuszcza stronę agencyjną i rozpoczyna własną działalność konsultingową

Michał Cortez po prawie 8 latach pracy na stanowiskach strategiczno-zarządczych w oddziałach sieciowych agencji reklamowych (Saatchi & Saatchi, Isobar, BBDO Worldwide) rozpoczyna własną działalność konsultingową w obszarze e-commerce.
O autorze
1 min czytania 2019-07-23

Cortez od końca 2017 był global ecommerce strategy directorem i partnerem zarządzającym hubu produkcyjno-konsultingowego Molecular BBDO w ramach sieci BBDO Worldwide, gdzie odpowiadał za działy intelligence i rozwój biznesu. Wcześniej pracował m.in. jako ecommerce director Isobar Group Poland i ecommerce expert w globalnym Isobar Commerce w ramach sieci Dentsu Aegis Network, do której przeszedł z pozycji szefa strategii ecommerce w Saatchi & Saatchi IS. Doświadczenie klienckie zdobywał m.in. współtworząc platformę ANSWEAR.com i kanał e-commerce dla marek Grupy MIG (Sizeer, Timberland).

– Po kilkunastu latach w branży i ośmiu latach w spółkach Publicisu, Dentsu Aegis i Omnicomu postanowiłem w końcu zająć się własnym biznesem. Zbieranie doświadczeń i praca na absolutnie największych globalnych markach, platformach sprzedażowych i w różnych regionach świata jest nie do przecenienia, ale nadszedł już czas na wyjście poza szereg agencyjnych ograniczeń i powrót do pracy konsultingowej w obszarze strategii sprzedażowo-biznesowych, optymalizacji procesów i szeroko rozumianego doradztwa e-commerce. Praktycznie pełna swoboda w wyborze projektów i współpraca z różnej skali podmiotami gwarantuje kreatywne ujście dla doświadczeń z ostatnich kilkunastu lat, zarówno tych agencyjnych jak i klienckich.

eMC2 Michał Cortez, pod którą oficjalnie występuje Cortez, jest działalnością typu „one-man consultancy” skupiającą się na krótko i długoterminowych projektach z obszaru digital i eCommerce dla strony klienckiej (producenci, platformy) i agencyjnej, wsparciu przetargowym i prowadzeniu szkoleń i warsztatów.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj