Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

#BohaterON – ruszyła 4. edycja kampanii upamiętniającej uczestników Powstania Warszawskiego

#BohaterON – ruszyła 4. edycja kampanii upamiętniającej uczestników Powstania Warszawskiego
„BohaterON – włącz historię!” to ogólnopolska kampania mająca na celu upamiętnienie i uhonorowanie uczestników Powstania Warszawskiego. Teraz ruszyła 4. edycja akcji, w którą włączyli się m.in. Magdalena Różczka, Agnieszka Więdłocha oraz Maciej Zakościelny.
O autorze
1 min czytania 2019-08-01

W ramach kampanii „BohaterON – włącz historię!”, która realizowana jest już od 2016 roku przez dwie wrocławskie organizacje Fundację Rosa i Fundację Sensoria, każdy z nas może uhonorować uczestników Powstania Warszawskiego, wysyłając do nich kartkę pocztową lub list. Ponadto, do powstańców można również napisać za pośrednictwem strony internetowej – wypełnione tam kartki zostaną wydrukowane i po zakończeniu akcji przekazane adresatom.

Do wzięcia udziału w czwartej edycji akcji zachęcają też popularni polscy aktorzy – Magdalena Różczka, Agnieszka Więdłocha, Antoni Pawlicki, Maciej Zakościelny i Maciej Musiał. 

Ponadto, w ramach tegorocznej edycji kampanii utworzono też Nagrodę BohaterONy 2019 im. Powstańców Warszawskich – jej celem jest wyróżnienie osób i instytucji, których działania w szczególny sposób promowały wiedzę o historii Polski z lat 1918–1989 oraz edukację historyczno-patriotyczną w 2018 roku. Każdy może zgłosić swoich kandydatów za pośrednictwem tej strony.

Za realizację spotów oraz grafiki do kampanii na zasadach non-profit odpowiedzialny był dom produkcyjny Platige Image. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

28 lipca 2018 roku w magazynie „New York Times” z inicjatywy Wiesława Włodarskiego, prezesa FoodCare ukazało się płatne ogłoszenie poświęcone Powstaniu Warszawskiemu. Opublikowano także wzbudzające wiele kontrowersji wideo, w którym Mike Tyson, ambasador marki Black opowiada o Powstańcach.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Marsz pamięci, akcja społeczna „Wolność łączy”, spektakle, koncerty, fotograficzna gra miejska, przejazd rowerzystów, spotkanie edukacyjne, wspólne śpiewanie powstańczych piosenek – z okazji 74. rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego, Muzeum Powstania Warszawskiego przygotowało wiele akcji specjalnych oraz spot „Jesteśmy, jeśli pamiętasz”.