No Need To Fly: Niemieckie linie kolejowe pokazują, że ciekawe miejsca są na wyciągnięcie ręki

No Need To Fly: Niemieckie linie kolejowe pokazują, że ciekawe miejsca są na wyciągnięcie ręki
Linie kolejowe Deutsche Bahn stworzyły ciekawą kampanię, która zachęca do odkrywania lokalnych atrakcji i podróżowania pociągami, zamiast szkodliwymi dla środowiska samolotami.
O autorze
1 min czytania 2019-08-08

W ramach kampanii „No Need To Fly” niemiecka linia kolejowa Deutsche Bahn stworzyła spot, w którym zestawione zostały przepiękne miejsca w odległych lokalizacjach na całym świecie z innymi, identycznie wyglądającymi, lecz położonymi na terenie Niemiec – za dobór zdjęć odpowiedzialny był specjalny algorytm.

Kampania miała za zadanie udowodnić, że wcale nie trzeba lecieć na drugi koniec świata, żeby odkrywać ciekawe miejsca, bo te są na wyciągnięcie ręki, a na dodatek podróż do nich jest o wiele tańsza i mniej szkodliwa dla naszego środowiska.

Za realizację odpowiadała agencja Ogilvy.

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W ramach akcji „I Protect Nature” WWF wprowadziło na Instagrama nową geolokalizację i tym samym zachęca użytkowników platformy, aby nie ujawniali prawdziwej lokalizacji danego miejsca w trosce o zachowanie jego naturalności.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Przeglądając Instagrama marzą nam się luksusowe apartamenty, egzotyczne podróże, kolorowe drinki z widokami. Czasem pojawia się zazdrość, że influencerzy mogą, a my nie. Dzięki kampanii, opatrzonej hashtagiem #TooLaterGram, WWF i agencja TBWA w Paryżu zamieniły zazdrość na lekcję świadomości ekologicznej.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS3

Słynne holenderskie linie lotnicze KLM ruszyły z kampanią „Fly Responsibly”, w ramach której zachęcają swoich klientów do rzadszego latania samolotami. Wszystko to w trosce o naszą planetę.