Spotify już od jakiegoś czasu prowadzi swoją globalną kampanię, w ramach której tworzy krótkie, humorystyczne spoty udowadniające, że muzyka towarzyszy nam w wielu sytuacjach w życiu codziennym.
Teraz platforma ruszyła z kolejną edycją kampanii, tym razem skierowaną do kierowców, którzy słuchając ulubionych piosenek, przenoszą się w swój własny świat i nie zwracają uwagę na otaczającą ich rzeczywistość. Nieważne, że spóźnieni, zostają w samochodzie tak długo, aby posłuchać utworu do końca.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Ręka do góry, kto zna to uczucie ;).
Za realizację odpowiada amerykańska agencja Epoch Films.
W czerwcu br. w Warszawie, Gdańsku i Wrocławiu pojawiły się wielkoformatowe reklamy promujące ofertę Spotify dla studentów. Autorką projektów jest polska ilustratorka Beata Śliwińska Barrakuz.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Pod koniec 208 roku Spotify zaprezentowało swoją coroczną kampanię Wrapped, podsumowującą mijający rok, w której platforma przedstawiła najdziwniejsze muzyczne nawyki swoich użytkowników.