Let the Song Play: Spotify rusza z kampanią skierowaną do kierowców

Let the Song Play: Spotify rusza z kampanią skierowaną do kierowców

Spotify ruszyło z nową kampanią zatytułowaną „Let the Song Play”, tym razem skierowaną do kierowców aut. W jej ramach platforma udowadnia, że muzyka, towarzysząc nam w codziennym życiu, przenosi każdego w jego własny świat.

Spotify już od jakiegoś czasu prowadzi swoją globalną kampanię, w ramach której tworzy krótkie, humorystyczne spoty udowadniające, że muzyka towarzyszy nam w wielu sytuacjach w życiu codziennym.  

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Teraz platforma ruszyła z kolejną edycją kampanii, tym razem skierowaną do kierowców, którzy słuchając ulubionych piosenek, przenoszą się w swój własny świat i nie zwracają uwagę na otaczającą ich rzeczywistość. Nieważne, że spóźnieni, zostają w samochodzie tak długo, aby posłuchać utworu do końca.

Ręka do góry, kto zna to uczucie ;).  

Za realizację odpowiada amerykańska agencja Epoch Films. 

PS

W czerwcu br. w Warszawie, Gdańsku i Wrocławiu pojawiły się wielkoformatowe reklamy promujące ofertę Spotify dla studentów. Autorką projektów jest polska ilustratorka Beata Śliwińska Barrakuz.

PS2

Pod koniec 208 roku Spotify zaprezentowało swoją coroczną kampanię Wrapped, podsumowującą mijający rok, w której platforma przedstawiła najdziwniejsze muzyczne nawyki swoich użytkowników.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij