Marka sloggi mówi nie „seksownym” stereotypom

Ruszyła nowa kampanii marki sloggi, w której udział wzięła polska influencerka – Pani Ekscelencja. Projekt porusza temat braku samoakceptacji wśród kobiet.
O autorze
1 min czytania 2019-10-01

W świecie gloryfikacji idealnej sylwetki ze stereotypem „perfekcyjnego” ciała walczy coraz więcej osób i organizacji. Do ich grona dołączyła marka sloggi, która z okazji swojej 40. rocznicy ruszyła z bezkompromisową kampanią broniącą naturalnego piękna.

Elementem kampanii jest odważny klip Lil’ Ol’ Granny – artystki, której postać została wykreowana specjalnie na potrzeby projektu. Raperka prezentuje nową wersję hitu z lat 90. „Baby got Back”. Oprócz wyjątkowej stylistyki utwór zaskakuje mocnym tekstem ze szczerym przesłaniem, zwracającym uwagę na problem braku samoakceptacji wśród kobiet. Remix powstały w 2019 roku jest pochwałą dla uczucia komfortu i pup o wszystkich kształtach i rozmiarach. W klipie występują znane influencerki z całego świata, w tym polska blogerka Pani Ekscelencja, która śmiało prezentuje swoje ciało.

– Po czterech dekadach wyzwolenia i prawdziwego komfortu chcemy, żeby świat wiedział, że etos sloggi to nie tylko hasła, to postawa. Przekaz płynący z powstałego klipu to kwintesencja naszych starań, chcemy, aby kobiety pokochały siebie i wygodę, którą im zapewniamy – mówi Marzena Kuśmirek, marketing manager sloggi PL HUB.

Od 40 lat sloggi zachęca kobiety i mężczyzn do życia w duchu body positive, wyznając jasną zasadę: „to, jak się czujesz, jest ważniejsze od tego, jak wyglądasz”. Taka wizja przyświeca marce odkąd w 1979 roku babcine sloggi „Maxi” pojawiły się na sklepowych półkach, wzbudzając sympatię kobiet na całym świecie. Dzisiaj wracamy do tego, co najlepsze – marka wypuszcza zupełnie nową wersję bestsellerowego kroju Maxi: The ’79. I tak… babcine majtki znów rządzą.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj