Billboardy z cytatami promują nowy album Pezeta „Muzyka Współczesna”

Billboardy z cytatami promują nowy album Pezeta „Muzyka Współczesna”

W połowie października br. w przestrzeni miejskiej Warszawy pojawiły się billboardy z cytatami, promujące nowy album Pezeta „Muzyka Współczesna”. Nośniki z fragmentami tekstów z najnowszej płyty artysty okazały się wstępem do szerszej akcji promocyjnej.

Wcześniej był Dawid Podsiadło ze swoimi billboardami z krzyżówkami, a teraz popularny polski raper Pezet postanowił wypromować swoją nową płytę podobnymi nośnikami reklamowymi. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W połowie października br. w Warszawie pojawiły się billboardy, na których znajdowały się fragmenty tekstów piosenek z nowego albumu rapera pt. „Muzyka Współczesna”. Na każdym nośniku umieszczona została też pewna tajemnicza wskazówka. Okazało się, że były one elementem szerszej akcji promocyjnej. 

– Udało Wam się odnaleźć wszystkie 10 cytatów umieszczonych na billboardach? Mam nadzieję, że tak. Na billboardach, w lewym dolnym rogu znajdziecie wskazówki, które pomogą Wam w odgadnięciu dziesięciu haseł. Wejdźcie na stronę, postępujcie zgodnie z instrukcjami Bota, a może uda Wam się zgarnąć zaproszenie na wyprzedany koncert na Torwarze 19 grudnia. Macie czas do niedzieli do północy. Dobrej zabawy! – poinformował Pezet.

Za stworzenie koncepcji kreatywnej aktywacji łączącej kampanię BTL i digitalowe formy komunikacji odpowiadają firmy New Zenith Promotion oraz Spontan Productions. Za kreację nośników i egzekucję działań BTL oraz digital odpowiada New Zenith Promotion. Chatbot dostarczyło Infinity Horizon.

PS

Przed Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie pojawił się zielony kiosk z hasłami „Muzyka, prasa, bilety, Podsiadło”. Stoisko jest częścią promocji nowej płyty Dawida Podsiadło, która ma swoją premierę dzisiaj, 19 października.

PS2

W lipcu br. na ścianie budynku w Warszawie pojawił się niezwykły mural, który wykorzystywał rozszerzoną rzeczywistość. Był on częścią promocji solowej płyty polskiego producenta – Kubiego Producenta.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij