Billboardy z cytatami promują nowy album Pezeta „Muzyka Współczesna”

Billboardy z cytatami promują nowy album Pezeta „Muzyka Współczesna”
W połowie października br. w przestrzeni miejskiej Warszawy pojawiły się billboardy z cytatami, promujące nowy album Pezeta „Muzyka Współczesna”. Nośniki z fragmentami tekstów z najnowszej płyty artysty okazały się wstępem do szerszej akcji promocyjnej.
O autorze
1 min czytania 2019-10-24

Wcześniej był Dawid Podsiadło ze swoimi billboardami z krzyżówkami, a teraz popularny polski raper Pezet postanowił wypromować swoją nową płytę podobnymi nośnikami reklamowymi. 

W połowie października br. w Warszawie pojawiły się billboardy, na których znajdowały się fragmenty tekstów piosenek z nowego albumu rapera pt. „Muzyka Współczesna”. Na każdym nośniku umieszczona została też pewna tajemnicza wskazówka. Okazało się, że były one elementem szerszej akcji promocyjnej. 

– Udało Wam się odnaleźć wszystkie 10 cytatów umieszczonych na billboardach? Mam nadzieję, że tak. Na billboardach, w lewym dolnym rogu znajdziecie wskazówki, które pomogą Wam w odgadnięciu dziesięciu haseł. Wejdźcie na stronę, postępujcie zgodnie z instrukcjami Bota, a może uda Wam się zgarnąć zaproszenie na wyprzedany koncert na Torwarze 19 grudnia. Macie czas do niedzieli do północy. Dobrej zabawy! – poinformował Pezet.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za stworzenie koncepcji kreatywnej aktywacji łączącej kampanię BTL i digitalowe formy komunikacji odpowiadają firmy New Zenith Promotion oraz Spontan Productions. Za kreację nośników i egzekucję działań BTL oraz digital odpowiada New Zenith Promotion. Chatbot dostarczyło Infinity Horizon.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Przed Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie pojawił się zielony kiosk z hasłami „Muzyka, prasa, bilety, Podsiadło”. Stoisko jest częścią promocji nowej płyty Dawida Podsiadło, która ma swoją premierę dzisiaj, 19 października.

PS2

W lipcu br. na ścianie budynku w Warszawie pojawił się niezwykły mural, który wykorzystywał rozszerzoną rzeczywistość. Był on częścią promocji solowej płyty polskiego producenta – Kubiego Producenta.