Mateusz Miłobędzki i Anna Siedlecka-Gebel dołączają do agencji Cape Morris

Warszawska agencja marketingu zintegrowanego Cape Morris powiększa zespół. Mateusz Miłobędzki objął stanowisko senior strategic plannera, a Anna Siedlecka-Gabel została account managerem odpowiedzialnym za rynek niemiecki.
O autorze
1 min czytania 2019-10-31

Miłobędzki ma blisko 10-letnie doświadczenie w obszarze strategii. Odpowiadał za rozwój kompetencji strategicznych w 4Frame oraz Generations – Family & Young Marketing. Do Cape Morris przechodzi z ONE House, gdzie zajmował się przygotowaniem strategii w projektach obejmujących wszystkie obszary komunikacji marketingowej – planowanie i zakup mediów tradycyjnych oraz digital, kreację, aktywacje marki i działania shopper marketingowe. Ma doświadczenie w pracy z międzynarodowymi, jak i lokalnymi klientami, współpracował m.in. z Procter & Gamble, Nestle, Ferrero, Kompanią Piwowarską, Harley Davidson, Diageo, Leroy Merlin, Maxi Zoo, Royal Canin, Alvogen, Arla Foods, Pharma CF, Żywiec Zdrój, Top Textil, MGA Entertainment oraz Ambrą.

Anna Siedlecka-Gebel będzie odpowiedzialna za działania new business i obsługę klientów międzynarodowych, ze szczególnym uwzględnieniem rynku niemieckiego. Anna będzie też wsparciem przy obsłudze obecnych klientów agencji. Przez ostatnie 8 lat współpracowała między innymi z Scholz&Friends w Hamburgu jako account manager. Do jej klientów należeli m.in.: Jeronimo Martins, Tchibo, Kaufland, Opel, Kneipp, Edeka, Mondelez, Marktkauf. Anna pracowała także w Spark Networks w Berlinie na stanowisku Online Brand Manager dla marki eDarling.pl. Wcześniej była odpowiedzialna za marki Domestos, Omo i Coccolino jako Brand Activation Specialist w Unilever Polska dla regionu CEE.