Przejście dla pieszych, którego nie da się nie zauważyć w nowej kampanii społecznej SAAQ

Przejście dla pieszych, którego nie da się nie zauważyć w nowej kampanii społecznej SAAQ
Kanadyjska organizacja Société de l’Assurance Automobile du Québec ruszyła z ciekawą kampanią, na rzecz podnoszenia bezpieczeństwa na tamtejszych drogach. W ramach akcji stworzono przejście dla pieszych, które wymusza na kierowcach zatrzymanie auta.
O autorze
1 min czytania 2019-11-06

Kanadyjska organizacja rządowa Société de l’Assurance Automobile du Québec postanowiła w nietypowy sposób zwrócić uwagę tamtejszych kierowców na problem nieuważnego poruszania się po miejskich drogach i nie zwracania uwagę na pieszych, którzy chcą przejść przez ulicę. 

W ramach kampanii organizacji na jednej z bardziej ruchliwych ulic w Kanadzie umieszczono przejście dla pieszych wraz ze specjalnymi czujnikami – kiedy system wykrywa, że do przejścia zbliża się człowiek, pasy natychmiast podnoszą się do góry, tworząc swego rodzaju zaporę, która powoduje, że kierowca samochodu musi się zatrzymać. 

PS

Kabaret Skeczów Męczących włączył się w akcję promującą noszenie elementów odblaskowych. Artyści wspólnie z policjantami z Kielc przygotowali film, który w zabawny sposób opowiada o bardzo poważnej sprawie, jaką jest bezpieczeństwo.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2

Każdego dnia wskutek wypadków na drogach ginie mnóstwo ludzi. Może nie jesteśmy ewolucyjnie przystosowani do jazdy samochodem? Jak powinien wyglądać człowiek, aby zminimalizować urazy ciała przy zderzeniach drogowych?

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS3

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Dumnie prezentowane blizny i wyraźne ślady po pasach bezpieczeństwa to główny element kampanii społecznej, której inicjatorem jest nowozelandzka agencja rządowa do spraw transportu. Akcja ma za zadanie pokazać, że to właśnie pasom bezpieczeństwa nieraz zawdzięczamy życie.