Traffic Design odmienia wygląd targowiska miejskiego w Gdyni

Traffic Design odmienia wygląd targowiska miejskiego w Gdyni

Targowisko miejskie to przestrzeń, która rządzi się innymi prawami niż ulice centrum miasta. Dlatego, tym razem Stowarzyszenie Traffic Design postanowiło działać w Orłowie.

Projektanci wzięli na warsztat tamtejsze targowisko, nadając jego elewacji całkiem nowe oblicze. Graficy stworzyli również przewodnik dla przedsiębiorców, który ma na celu uporządkowanie warstwy wizualnej przestrzeni Placu Górnośląskiego.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

 

Pod koniec roku estetyczną metamorfozę przejdzie elewacja frontowa targowiska, widoczna z jednej z ważniejszych arterii dojazdowych miasta. Za pomocą systemowej instalacji uspójnione zostaną szyldy widoczne od ulicy Wielkopolskiej.

– Bardzo się cieszymy, że młodzi ludzie ze Stowarzyszenia Traffic Design wzięli na warsztat nasze Targowisko w Gdyni Orłowie. Nowe szyldy dla przedsiębiorców będą świetnym przykładem piękna w mieście dla Gdyni i całej Polski. Mamy nadzieję, że nowy front Targowiska spodoba się odwiedzającym tak samo jak nam – mówi Ireneusz Karpluk, prezes Gdyńskich Pasaży Handlowych.

Dodatkowo zespół grafików przygotował dla użytkowników boksów dedykowany poradnik szyldowy z opisem zastosowanych krojów pisma i praktycznymi poradami, jak prawidłowo umieszczać informacje wizualne. Poradnik można znaleźć na stronie.

– Wybraliśmy font dostępny w wolnej domenie, dlatego kupcy będą mogli korzystać z niego bez obaw o naruszanie praw autorskich. Mamy nadzieję, że użytkownicy będą chętnie go używać, co pozytywnie wpłynie na wygląd także wewnętrznej części targowiska – mówi Monika Domańska, Stowarzyszenie Traffic Design.

Projekt został zrealizowany w ramach otwartego konkursu ofert dla podmiotów prowadzących działalność pożytku publicznego o wsparcie lub powierzenie zadań z zakresu wdrażania dobrych praktyk projektowych w 2019 roku.

PS

Dzięki inicjatywie :DobryZnak i Stowarzyszeniu Traffic Design kolejne lokalne biznesy zyskały nową zewnętrzną identyfikację wizualną. Tym razem o udział w akcji rywalizowały miasta, takie jak m.in. Sosnowiec, Inowrocław czy Zakopane, ale to właśnie Elbląg zdobył najwięcej głosów internautów.

PS2

Stowarzyszenie Traffic Design po raz kolejny odmłodziło warszawskie szyldy, tym razem na rewitalizowanym obszarze Pragi-Południe.

PS3

Wybudowana przed wojną kamienica „Panta Rei” jest jednym z flagowych budynków gdyńskiego modernizmu. W ramach re:designu grupy Traffic Design, elewacja została oczyszczona ze szpecącej reklamy, uporządkowana została także identyfikacja wizualna działających tu podmiotów.

PS4

Modernizacja fasadowa, odnowienie szyldu baru mlecznego i kratek wentylacyjnych – podczas tegorocznej edycji festiwalu Biennale Sztuki Miejskiej w przestrzeni miejskiej Gdyni powstały nowe użyteczne realizacje artystyczne.

PS5

Nakładem Miasta Gdyni, we współpracy ze stowarzyszeniem Traffic Design, w kwietniu br. został wydany poradnik dla przedsiębiorców i zarządców nieruchomości. Nosi on tytuł „Od strony ulicy” i jest znakomitą podpowiedzią, jak powinien wyglądać szyld w modernistycznym śródmieściu Gdyni.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij