BrandLift – nowa agencja marketingu influencerskiego stawia na jakość i bezpieczeństwo kampanii

BrandLift to agencja marketingu influencerskiego działająca zgodnie z filozofią marketingu 4.0, realizująca kampanie na Instagramie i docelowo innych kanałach społecznościowych.
O autorze
1 min czytania 2019-12-12

BrandLift specjalizuje się w łączeniu twórców z markami w ramach kampanii z nano- i mikroinfluencerami, jak również najbardziej wpływowymi i opiniotwórczymi postaciami ze świata social mediów. Agencja dysponuje autorską platformą technologiczną zapewniającą m.in. nadzór nad realizacją kampanii w czasie rzeczywistym oraz wykorzystuje światowej klasy narzędzia do weryfikacji influencerów pod kątem jakości i optymalizacji zasięgów.

Zespół agencji tworzą wyłącznie osoby z szerokim doświadczeniem mediowym i marketingowym, zdobywanym podczas realizacji kampanii dla marek z wielu branż, jak również osoby z dużym doświadczeniem w tworzeniu nowoczesnych narzędzi internetowych. Agencję reprezentuje ekspert – Karina Hertel, która swoje menadżerskie 15-letnie doświadczenie zdobywała w największych mediowych firmach w Polsce, ostatnio jako Dyrektor Zarządzająca w Grupa Onet – RAS Polska.

– BrandLift wyróżnia seniorskie podejście do realizacji kampanii oraz wysoki poziom współpracy z klientami i consulting na wszystkich etapach projektu. Dajemy marketerom pewność, że kampania jest realizowana z dbałością o najwyższe standardy jakości i bezpieczeństwa. Naszą rynkową misją jest profesjonalizacja tej młodej branży w trosce o efektywność biznesową działań prowadzonych na rzecz marek – mówi Karina Hertel, ekspert BrandLift.

Agencja zbudowała autorską platformę do jak najbardziej efektywnego i skutecznego prowadzenia kampanii i automatyzacji całego procesu na linii Influencer – agencja – klient. Profile influencerów są szczegółowo analizowane pod kątem ich wiarygodności i deklarowanych parametrów kont, jak również dopasowywane do wymaganych do osiągnięcia wskaźników kampanii. Klienci otrzymują dostęp do narzędzia, umożliwiającego w prosty i przejrzysty sposób akceptować oraz konsultować zarówno konta influencerów, jak i publikowane treści. Zautomatyzowany jest również sposób rozliczeń, dzięki czemu prowadzenie kampanii z udziałem kilkudziesięciu kont nie stanowi wyzwania organizacyjnego.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Wykorzystujemy narzędzia analityczne w procesie doboru influencerów, tak aby pracować tylko z wiarygodnymi twórcami. Analizujemy ich profile pod kątem pozyskiwania obserwatorów oraz rzeczywistego zaangażowania. Wykorzystujemy do tego celu narzędzie zewnętrznego partnera. Każdy influencer w bazie przechodzi szczegółową weryfikację. Dodatkowo dzięki HashtagCircle, czyli autorskiej technologii do analizy hashtagów, potrafimy znacznie dokładniej dobierać skutecznych w konkretnej kategorii twórców, a tym samym dostarczyć lepsze parametry kampanii i szybciej dowieźć KPI’e – dodaje Hertel.

Marki obsługiwane przez BrandLift to m.in.: Nivea, Smyk, Żywiec Zdrój, Vision Express, RayBan, Bell, projekt „Stocznia Gdańska warta UNESCO”.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Więcej informacji na temat agencji znajduje się na stronie www.brandlift.pl

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się