Magdalena Talma dyrektorką sprzedaży grupy LTTM

Magdalena Talma, od 4 lat związana z siecią LifeTube, awansowała na nowo utworzone stanowisko dyrektor sprzedaży w grupie LTTM, czyli LifeTube, TalentMedia oraz Mellon Media. Od stycznia 2020 roku jest odpowiedzialna za koordynację sprzedaży wszystkich produktów i usług grupy.
O autorze
1 min czytania 2020-01-13

– Po fuzji LifeTube, TalentMedia i Gamellon posiadamy jako grupa LTTM różnorodne kompetencje i potrzebujemy działu sprzedaży, który będzie kompleksowo reprezentował złożone portfolio, w którym znajdują się między innymi cztery kluczowe produkty: kanał własny marki, program ambasadorski, subformat i wideomarketing 2.0, czyli reklama z udziałem influencera. Jestem przekonany, że doświadczenie Magdaleny Talmy odegra w tym procesie kluczową rolę i wzmocni wizerunek grupy LTTM jako lidera profesjonalnego, mierzalnego influencer marketingu o standardach brand safety w Polsce – komentuje Paweł Stano, wiceprezes grupy LTTM.

Do tej pory Magdalena Talma obejmowała stanowisko head of sales w LifeTube – największej sieci partnerskiej YouTube, gdzie koordynowała sprzedaż kampanii z influencerami. Od tej pory zakres jej odpowiedzialności powiększył się o reprezentację produktów dwóch pozostałych marek z grupy LTTM – TalentMedia (agencja influencer marketingu, twórca kanałów marek takich jak Studio Tymbark, OBI Wyremontowani, Urodomaniaczki by Hebe) oraz Mellon Media (producent formatów wideo na YouTube). Oprócz współpracy z największymi agencjami reklamowymi i domami mediowymi w Polsce Magdalena Talma jest odpowiedzialna za podnoszenie standardów obsługi klienta oraz wdrażanie strategii i rozwój całego działu Sprzedaży.

Grupa LTTM powstała w październiku 2019 roku i jest częścią holdingu Mediacap. Obecnie pod jej skrzydłami rozwija się 62% branży profesjonalnych youtuberów w Polsce.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj