Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Miasto Gdańsk powołało Szkołę Szyldu, która ma pomóc przedsiębiorcom dostosować się do uchwały krajobrazowej

Miasto Gdańsk powołało Szkołę Szyldu, która ma pomóc przedsiębiorcom dostosować się do uchwały krajobrazowej
Mimo że w gdańskiej uchwale krajobrazowej zawarto konkretne wytyczne dotyczące reklam w przestrzeni publicznej, wielu przedsiębiorców zmaga się z problemem stworzenia takich kreacji, które nie łamałyby przepisów. Z pomocą przychodzi Szkoła Szyldu, którą tworzą trójmiejscy artyści plastycy.
O autorze
1 min czytania 2020-01-29

Z początkiem kwietnia 2020 roku mija okres przejściowy gdańskiej uchwały krajobrazowej. W związku z tym władze miasta prowadzą intensywną kampanię informacyjną, która ma za zadanie pomóc przedsiębiorcom dostosować ich szyldy oraz reklamy w przestrzeni miejskiej tak, by były one zgodne z wytycznymi zawartymi w nowych przepisach. 

Jednym z takich działań jest Gdańska Szkoła Szyldu, którą na tę chwilę tworzy grupa piętnaściorga projektantek i projektantów. Wspólnie na platformie stworzonej w ramach szkoły publikują najciekawsze, a zarazem zgodne z uchwałą projekty, związane z reklamą i identyfikacją wizualną kilkunastu gdańskich lokali. Z pomysłów tych mogą korzystać więc przedsiębiorcy, którzy w przyszłości będą tworzyć swoje własne kreacje.

Do projektu zostali zaproszeni twórcy związani z gdańską Akademią Sztuk Pięknych. Wśród nich znaleźli się: Ania Gawron i Dariusz Ogrodowczyk (duet Psowron), Anita Wasik, Hanna Kmieć i Katarzyna Cichosz (Studio Kmicic), Adam Kamiński, Piotr Paluch, Tomek Pawluczuk (Nylon Studio), Michał Pecko, Ania Tatar, Ania Witkowska, Zuza Zamorska i Mikołaj Sałek (Studio Workshop 91), Kasia Zwierzyńska (Bang Bang Design) i Stefan Stefaniszyn.

Do tej pory zaprojektowali oni nowe szyldy dla kilkunastu obiektów w całym Gdańsku.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

To niewątpliwie chwila, na którą czekali wszyscy warszawiacy – 16 stycznia br. podczas posiedzenia Rady Miasta radni przyjęli uchwałę krajobrazową.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Nakładem Miasta Gdyni, we współpracy ze stowarzyszeniem Traffic Design, został wydany poradnik dla przedsiębiorców i zarządców nieruchomości. Nosi on tytuł „Od strony ulicy” i jest znakomitą podpowiedzią, jak powinien wyglądać szyld w modernistycznym śródmieściu Gdyni.