Feel it: Niekonwencjonalne outdoory Coca-Coli pokazują siłę brandingu marki

Feel it: Niekonwencjonalne outdoory Coca-Coli pokazują siłę brandingu marki

Coca-Cola ruszyła ze swoją nową outdoorową kampanią pod hasłem „Feel it”. W jej ramach w przestrzeni miejskiej Włoch pojawiły się niekonwencjonalne billboardy przedstawiające logo marki na czerwonym tle. Mimo nieoczywistych kształtów, słynny branding firmy powoduje, że „widzimy” zarys butelki.

Podobną reklamę ma na swoim koncie już sieć McDonald’s. Marka bowiem w ubiegłym roku zaprezentowała serię billboardów z rozmytymi potrawami, takimi jak hamburger czy frytki w charakterystycznym czerwonym opakowaniu. Mimo nieoczywistego ich przedstawienia, wszyscy i tak dobrze wiedzieli, co, a także jakiej marki produkty zostały przedstawione na billboardzie. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Niedawno w przestrzeni miejskiej Włoch pojawiły się reklamy, na których znajduje się jedynie logo Coca-Coli na czerwonym tle. Mimo wszystko, układ liter sugeruje, że słynny znak brandu umieszczony jest na kultowej już butelce firmy – nawet jeśli samej butelki nie ma na billboardzie. 

W ten sposób marka udowadnia, jak bardzo jej charakterystyczny branding osadzony jest w świadomości konsumentów.

Za kampanię odpowiada agencja Publicis Italy. 

PS

„Open, taste, recycle with us” – takie hasło znalazło się na zeszłorocznych billboardach marki Coca-Cola z dłonią, która wskazuje na coś palcem – a dokładniej na prawdziwy kosz do recyklingu odpadów, stojący obok nośników reklamowych.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij