Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Robert Makłowicz zbiera na jedzenie, a Maciej Musiał szuka domu w nowej kampanii krakowskiego schroniska

Robert Makłowicz zbiera na jedzenie, a Maciej Musiał szuka domu w nowej kampanii krakowskiego schroniska
Ruszyła nowa kampania Krakowskiego Towarzystwa Opieki nad Zwierzętami, w której wystąpili Robert Makłowicz, Maciej Musiał oraz piłkarz Marcin Wasilewski. W ramach inicjatywy ambasadorzy zachęcą do przekazywania 1% podatku na rzecz schroniska prowadzonego przez organizację.
O autorze
1 min czytania 2020-03-04

Bohaterami kampanii są psy z krakowskiego schroniska, które na czas akcji noszą takie samo imię lub pseudonim jak ambasadorzy KTOZ, którymi są Robert Makłowicz, Maciej Musiał oraz piłkarz Marcin Wasilewski. 

W ramach akcji stworzono trzy spotów – każde wideo opowiada o cechach charakteru psa, które są niemal identyczne, jak przypadającej mu znanej postaci. Podobieństwa kończą się wraz z puentą spotu – „Robert Makłowicz zbiera na jedzenie”, „Maciej Musiał szuka domu”, a „Twardziel zbiera na lekarza”.



Produkcją spotu zajęła się agencja Brainbox, a zdjęcia do kampanii wykonała Agnieszka Wojtuń.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Ruszyła nowa kampania społeczna pod hasłem #GłosemZwierząt, w której udział wzięli polscy aktorzy, m.in. Bartosz Bielenia, Agata Buzek oraz Justyna Wasilewska. W ramach akcji znane osobistości zachęcają społeczeństwo do adopcji zwierząt bezdomnych, zamiast ich kupowania.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Mimo rosnącej świadomości społecznej, w schroniskach wciąż przybywa bezdomnych zwierząt. Aby zwrócić uwagę na los porzuconych czworonogów Fundacja Azylu pod Psim Aniołem oraz Browar NOOK umieścili psy poszukujące domu na butelkach piwa.

PS3

Z okazji tegorocznych walentynek Bolt postanowił połączyć to, co jego klienci lubią najbardziej – czyli zniżkowe kody – z akcją na rzecz zwierząt czekających na adopcję. Haczyk był jeden – aby otrzymać rabat, użytkownicy musieli zapoznać się z historiami czworonogów z pewnego warszawskiego schroniska.

PS4

To kolejna niesamowita akcja organizacji „Bieg na sześć łap” – w olsztyńskiej pizzerii Ravioli Street na opakowaniach pizzy umieszczane są zdjęcia bezdomnych psiaków, które szukają nowych domów.