e-Commerce Polska awards 2013 – laureaci

14.11. w Warszawie odbyła się uroczysta gala wręczenia nagród w konkursie dla sklepów internetowych „e-Commerce Polska awards 2013”. Przyznano 11 nagród w kategoriach głównych, 2 nagrody w głosowaniu konsumentów oraz 3 wyróżnienia. Najwięcej nagród zdobyły DeeZee.pl i ANSWEAR.com.
O autorze
1 min czytania 2013-11-14

KATEGORIA BRANDINGOWA

W tej kategorii sklepy online były oceniane przez ekspertów z branży

Odkrycie Roku

  • małe sklepy: hurtowniasportowa.net
  • średnie/duże e-sklepy: wyróżnienie dla Kwiatowyogród.pl.

Sukces roku

Innowacja roku

  • małe sklepy: DeeZee.pl
  • średnie/duże e-sklepy: Sarenza.pl

Kampania Roku

  • małe sklepy: wyróżnienie dla Sklep Kaligraf
  • średnie/duże e-sklepy: wyróżnienie dla ANSWEAR.com

KATEGORIA SPRZEDAŻOWA

W tej kategorii sklepy online były oceniane przez ekspertów z branży.

Strona Roku

  • małe sklepy: Sklep Converse
  • średnie/duże e-sklepy: ANSWEAR.com

Strona Przyjazna Klientowi

Przełamanie Nieufności

  • małe sklepy: Balladine
  • średnie/duże e-sklepy: ANSWEAR.COM

Kategoria Najlepsza Obsługa Klienta

W tej kategorii nagrodę przyznali e-konsumenci w głosowaniu online.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • małe sklepy: AleDobre.pl
  • średnie/duże e-sklepy: empik.com

Każdy etap konkursu podlegał szczegółowemu audytowi kancelarii prawniczej Włodzimierz Głowacki i Wspólnicy sp.k. Audyt wykazał pełną zgodność procedur głosowania i wyboru laureatów konkursu z regulaminem.

– Pierwsza edycja konkursu utwierdziła nas w przekonaniu, że to ważne wydarzenie z punktu widzenia zarówno branży, jak i konsumentów, dlatego konkurs będzie się odbywał cyklicznie. Wielu gości doceniło możliwość networkingu biznesowego, który towarzyszył gali. Była to sprzyjająca sytuacja do wymiany wiedzy i doświadczeń – tłumaczy Patrycja Sass- Staniszewska z e-Commerce Polska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing był patronem medialnym konkursu.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się