Upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland [KONKURS]

Upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland [KONKURS]

Najnowsza wiedza z zakresu SEO i content marketingu, międzynarodowi prelegenci, praktyczne warsztaty i nieograniczony relaks w Termach Bania – upoluj wejściówkę na SEO Vibes Poland.

SPRAWDZAM SZCZEGÓŁY

I Stay Home: Poruszająca reklama marki IKEA z ważnym przekazem

I Stay Home: Poruszająca reklama marki IKEA z ważnym przekazem
W związku z rozprzestrzeniającą się epidemią koronawirusa IKEA zaprezentowała poruszającą reklamę pod hasłem „I Stay Home”, w której pokazuje, jak istotną rolę w naszym życiu – a już zwłaszcza w obecnej sytuacji – odgrywają własne cztery kąty.
O autorze
1 min czytania 2020-03-25

W dobie panującej pandemii koronawirusa dom czy też mieszkanie to miejsce, w którym spędzamy większość naszego czasu. Tu pracujemy i tu spędzamy wolny czas. I choć niekoniecznie jest to nasz własny wybór, to musimy przestrzegać pewnych zaleceń ogłoszonych przez rząd, by nie narazić ani siebie, ani naszych bliskich na zarażenie wirusem. 

Jako że taka sytuacja dotyczy nie tylko naszego kraju, ale też i większości państw na świecie, hiszpański oddział IKEA postanowił stworzyć uniwersalną kampanię, która pokazuje, jak ważne znaczenie w życiu człowieka ma dom, a już zwłaszcza w obecnej sytuacji, w której się znajdujemy. 

Za realizację odpowiada agencja McCann.

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Marki postanowiły wykorzystać siłę swoich przekazów, aby zwrócić uwagę na to, jak ważne jest zachowywanie dystansu społecznego, by uchronić się przed zarażeniem koronawirusem. Przedstawiamy najciekawsze kreacje brandów, które poruszają tę istotną kwestię.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wspierając inicjatywę #WzywamyPosiłki, pracownicy IKEA Food ruszają z przygotowaniami dań obiadowych dla tych, którzy stoją na straży naszego bezpieczeństwa i zapewniają ochronę przed rozprzestrzenianiem się koronawirusa.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się