BLIK rusza z akcją „Zastrzyk wsparcia dla szpitali zakaźnych”

Polski Standard Płatności, operator BLIKA, uruchomił specjalną stronę internetową, za pośrednictwem której każdy może wesprzeć finansowo wybrany przez siebie szpital zakaźny. Wystarczy wybrać szpital i szybko przekazać pieniądze BLIKIEM.
O autorze
1 min czytania 2020-04-09

Każdy z nas zmaga się dziś z epidemią koronawirusa SARS-CoV-2. To sytuacja nadzwyczajna, która wymaga nadzwyczajnego wysiłku. Na pierwszej linii walki z epidemią znajdują się szpitale zakaźne. Ich pracownicy codziennie podejmują nadludzki wysiłek, aby ratować życie osób zarażonych groźnym wirusem. W tej bezprecedensowej sytuacji wszyscy mogą wesprzeć finansowo jednostki służby zdrowia.

Operator BLIKA uruchomił stronę internetową, dzięki której można przekazać dowolną kwotę na konto wybranego przez siebie szpitala. Docelowo na liście znajdą się wszystkie szpitale zakaźne. Dzięki współpracy z firmą Tpay 100% wpłaconych w ten sposób środków trafi do placówek medycznych – nie ma żadnych opłat transakcyjnych.

– Znaleźliśmy się w sytuacji, która od wszystkich wymaga niezwykłej odpowiedzialności i zaangażowania. Potrzebne jest współdziałanie, wzajemna pomoc i solidarność. Szczególnego wsparcia potrzebują dziś jednostki służby zdrowia, najbardziej obciążone walką z epidemią. Mamy nadzieję, że dzięki akcji „Zastrzyk wsparcia dla szpitali zakaźnych” ułatwimy Polakom udzielanie tej pomocy. O tym, że Polacy chcą pomagać przekonaliśmy się niedawno podczas inicjatywy „Koncert dla bohaterów” zorganizowanej przez Fundację TVN. Udało się wówczas zebrać łącznie ponad 4 miliony złotych, z czego milion złotych za pośrednictwem przelewów na numer telefonu BLIK. Za to wszystkim naszym użytkownikom bardzo dziękujemy. To naprawdę niesamowite – mówi Dariusz Mazurkiewicz, prezes Polskiego Standardu Płatności, operatora BLIKA

Jak wpłacić pieniądze na rzecz szpitali zakaźnych? Wystarczy wejść na stronę, znaleźć na mapie szpital, któremu chcemy przekazać pieniądze, wpisać kwotę i zapłacić BLIKIEM. Cała suma trafi na konto wybranej jednostki służby zdrowia.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kampania prowadzona jest w internecie. Głównym nośnikiem komunikatu jest spot wideo z udziałem MC Silka, wspierany formatami display oraz dedykowanym landing page.

Słuchaj podcastu NowyMarketing