Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Taco Hemingway i Quebonafide rapują w ramach akcji #hot16challenge2 i zbierają pieniądze dla medyków

Taco Hemingway i Quebonafide rapują w ramach akcji #hot16challenge2 i zbierają pieniądze dla medyków
Od kilku dni internet podbija akcja pod hasłem #hot16challenge2, w ramach której polscy raperzy przygotowują 16 wersów na dowolny temat i nominują do udziału w challengu kolejnych artystów. W inicjatywę zaangażowali się już m.in. duet Taconafide, zaś celem akcji jest zbiórka pieniędzy dla medyków.
O autorze
1 min czytania 2020-05-07

Akcja #Hot16Challenge ma swoje początki w 2014 roku – zapoczątkował ją artysta znany jako Solar. Polegała ona na nagraniu 16 wersów na dowolny temat i nominowaniu do udziału w challengu kolejnych artystów, którzy w ciągu 72 godziny musieli opublikować swoją odpowiedź. Wówczas w inicjatywie wzięli udział tacy raperzy, jak m.in. Ten Typ Mes, Tede  czy Kękę.

Kilka dni temu w internecie rozpoczęła się druga odsłona akcji, tym razem pod hasłem #hot16challenge2, zaś jej celem jest zbiórka pieniędzy na wsparcie medyków w walce z koronawirusem. Artyści, którzy biorą udział w inicjatywie, zachęcają internautów do przekazywania datków m.in. za pośrednictwem portalu SiePomaga.pl – sami też wpłacają pokaźne sumy pieniędzy na rzecz służby zdrowia.

W akcji wzięli już udział m.in. duet Taconadife, Mata, Rosalie, Dawid Podsiadło, Paweł Domagała, a nawet Zbigniew Stonoga.










LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Do tej pory udało się już zebrać ponad 650 tys., a nowe filmiki stworzone w ramach challengu znaleźć można m.in. na tej stronie. 

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Popularny polski raper po raz kolejny zaskoczył swoich fanów – w ramach promocji nowego albumu pt. „Romantic Psycho” Quebonafide opublikował film, w którym w niekonwencjonalny sposób poinformował widzów o przekazaniu dużej sumy pieniędzy na cele charytatywne.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Podczas serii internetowych koncertów pod hasłem One World: Together At Home, w których wzięły udział takie osobistości jak m.in. Lady Gaga, Elton John, Celine Dion, Pharrell czy Paul McCartney, udało się zebrać 127,9 mln dolarów. Środki te zostaną przekazane na walkę z koronawirusem.

PS3

4 kwietnia br. na platformie Player.pl odbyła się seria internetowych koncertów zorganizowanych w ramach akcji #koncertdlabohaterów. Podczas transmisji na żywo udało się zebrać ponad 4 mln złotych na walkę z pandemią.