Tesco i Lemon Sky podsumowują „FANPAGE NA ŻYWO” - case study

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Tesco i Lemon Sky podsumowują „FANPAGE NA ŻYWO” - case study

29 czerwca w Gliwicach w ramach finału roadshow „Ruszaj w drogę ze smakiem”, przed największym w Polsce hipermarketem Tesco, została ustawiona 13-metrowa konstrukcja wyglądająca jak prawdziwy facebookowy wall Ekspertów Tesco.

Przedsięwzięcie polegające na stworzeniu działającego w czasie rzeczywistym fanpage’a Ekspertów Tesco można uznać za udany eksperyment. 13-metorwa konstrukcja ważąca kilkanaście ton wytrzymała słońce i wiatr, a założenia dotyczące tworzenia contentu „na żywo” jeszcze bardziej. Zaangażowani klienci z grupy celu Tesco, czyli przede wszystkim całe rodziny, w ciągu kilku godzin akcji wygenerowali prawie 300 unikalnych postów. Chętnie robili sobie zdjęcia, dodawali jedno z teł z Krysią lub Heniem, wybrane produkty z asortymentu Tesco, a ich własnoręcznie stworzone posty lądowały na diodowym ekranie pełniącym funkcję facebookowego walla.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Case study: 

Za pomysł oraz realizację całego przedsięwzięcia odpowiada agencja Lemon Sky.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij