TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Tommy Hilfiger zaprezentował nową odsłonę kolekcji „Adaptive” z myślą o osobach niepełnosprawnych

Tommy Hilfiger zaprezentował nową odsłonę kolekcji „Adaptive” z myślą o osobach niepełnosprawnych
Tommy Hilfiger zaprezentował właśnie najnowszą odsłonę kolekcji „Adaptive”, którą projektant stworzył z myślą o niepełnosprawnych. Nowa linia ubrań pełna jest detali, które usprawniają ubieranie się osobom z niepełnosprawnościami.
O autorze
1 min czytania 2020-06-10

Pierwsza odsłona kolekcji Tommy Hilfiger Adaptive weszła do sprzedaży w 2016 roku – początkowo jako linia ubrań przeznaczona dla dzieci z niepełnosprawnościami. Następnie amerykański projektant w 2017 roku zaprojektował praktyczną, a zarazem stylową i modną odzież również dla osób dorosłych. 

Teraz marka zaprezentowała kolejną już odsłonę linii Adaptive, która od tego roku będzie dostępna nie tylko w Stanach Zjednoczonych, ale także w Europie, Japonii oraz Australii. 

Jak zapewnia sam projektant, ubrania z kolekcji Adaptive wyglądają identycznie, jak te z linii regularnej – wykonane są z takich samych, dobrej jakości materiałów. Różnice są bardzo dyskretne, acz niezwykle ważne dla osób z niepełnosprawnościami, bowiem ułatwiają im ubieranie się.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W kolekcji zastosowano m.in. magnetyczne zapięcia czy też suwaki o dłuższych uchwytach z myślą o osobach o ograniczonej sprawności dłoni. Natomiast rozpinane boczne szwy oraz regulowane nogawki ułatwiają noszenie spodni razem z protezą czy też gipsem. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

Peruwiański oddział Centrum Rehabilitacji dla Osób Niewidomych zatrudnił niewidome osoby do kampanii okularów przeciwsłonecznych i udowadnia, że są oni zdolni do pracy tak, jak reszta ludzi i przez swoją niepełnosprawność nie powinni być dyskwalifikowani.

PS2

Aktorzy Teatru 21 w nowej kampanii pod hasłem „The Lockdown” odegrali wybrane cytaty z mediów społecznościowych dotyczących przymusowej izolacji społecznej. Tym samym zwrócili uwagę na to, jak wielkim szczęściem jest nasza samodzielność i nieograniczone możliwości wyboru.

PS3

Pod koniec maja br. Google wprowadził do swojej aplikacji Google Maps nową funkcję skierowaną do osób, które mają problemy z poruszaniem się – platforma pokazuje teraz miejsca dostępne dla osób na wózkach inwalidzkich. 

PS4

We współpracy z organizacjami Milbat i Access Israel, w marcu 2019 roku IKEA zaprezentowała projekt „ThisAbles”, w ramach którego stworzono linię produktów przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych.