Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Tommy Hilfiger zaprezentował nową odsłonę kolekcji „Adaptive” z myślą o osobach niepełnosprawnych

Tommy Hilfiger zaprezentował nową odsłonę kolekcji „Adaptive” z myślą o osobach niepełnosprawnych
Tommy Hilfiger zaprezentował właśnie najnowszą odsłonę kolekcji „Adaptive”, którą projektant stworzył z myślą o niepełnosprawnych. Nowa linia ubrań pełna jest detali, które usprawniają ubieranie się osobom z niepełnosprawnościami.
O autorze
1 min czytania 2020-06-10

Pierwsza odsłona kolekcji Tommy Hilfiger Adaptive weszła do sprzedaży w 2016 roku – początkowo jako linia ubrań przeznaczona dla dzieci z niepełnosprawnościami. Następnie amerykański projektant w 2017 roku zaprojektował praktyczną, a zarazem stylową i modną odzież również dla osób dorosłych. 

Teraz marka zaprezentowała kolejną już odsłonę linii Adaptive, która od tego roku będzie dostępna nie tylko w Stanach Zjednoczonych, ale także w Europie, Japonii oraz Australii. 

Jak zapewnia sam projektant, ubrania z kolekcji Adaptive wyglądają identycznie, jak te z linii regularnej – wykonane są z takich samych, dobrej jakości materiałów. Różnice są bardzo dyskretne, acz niezwykle ważne dla osób z niepełnosprawnościami, bowiem ułatwiają im ubieranie się.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W kolekcji zastosowano m.in. magnetyczne zapięcia czy też suwaki o dłuższych uchwytach z myślą o osobach o ograniczonej sprawności dłoni. Natomiast rozpinane boczne szwy oraz regulowane nogawki ułatwiają noszenie spodni razem z protezą czy też gipsem. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

Peruwiański oddział Centrum Rehabilitacji dla Osób Niewidomych zatrudnił niewidome osoby do kampanii okularów przeciwsłonecznych i udowadnia, że są oni zdolni do pracy tak, jak reszta ludzi i przez swoją niepełnosprawność nie powinni być dyskwalifikowani.

PS2

Aktorzy Teatru 21 w nowej kampanii pod hasłem „The Lockdown” odegrali wybrane cytaty z mediów społecznościowych dotyczących przymusowej izolacji społecznej. Tym samym zwrócili uwagę na to, jak wielkim szczęściem jest nasza samodzielność i nieograniczone możliwości wyboru.

PS3

Pod koniec maja br. Google wprowadził do swojej aplikacji Google Maps nową funkcję skierowaną do osób, które mają problemy z poruszaniem się – platforma pokazuje teraz miejsca dostępne dla osób na wózkach inwalidzkich. 

PS4

We współpracy z organizacjami Milbat i Access Israel, w marcu 2019 roku IKEA zaprezentowała projekt „ThisAbles”, w ramach którego stworzono linię produktów przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych.