Maczfit Partnerem akcji Radia Eska

Marka Maczfit została partnerem akcji promującej zdrowy tryb życia realizowanej przez Radio Eska. W ramach inicjatywy przygotowano konkurs, w którym do wygrania jest między innymi miesiąc z cateringiem dietetycznym i trenerem personalnym.
O autorze
1 min czytania 2020-06-19

Organizatorem Konkursu jest radio Eska, a sponsorem głównym leader cateringu dietetycznego Maczfit. Mechanika jest prosta zainteresowane osoby muszą uzasadnić, dlaczego chcą wziąć udział w akcji „Złap formę na lato” na stronie. Konkurs jest promowany /naganiany lokalnie – w największych miastach w Polsce – Trójmieście, Poznaniu, Wrocławiu i Warszawie

Trzy osoby z Trójmiasta wygrają miesięczną dietę z cateringiem dietetycznym MaczFit, a także treningi online pod okiem trenera personalnego. W Poznaniu, Wrocławiu i Warszawie aż pięć osób ma szansę, by dzięki Maczfit poznać pyszne dietetyczne potrawy i zdobyć tygodniową dietę. Warszawiacy dodatkowo mogą łapać formę dzięki indywidulanemu treningowi i konsultacji z ambasadorem cateringu Maczfit – Adrianem Sucheckim.

– Maczfit to marka o ogólnokrajowym zasięgu ciesząca się niesłabnącym zainteresowaniem i zaufaniem tysięcy Polaków pragnących dbać o własne zdrowie. Mając świadomość następstw pracy zdalnej, mniejszej ilości ruchu i podjadaniania- z jakimi dziś mierzą się Polacy – podjęliśmy decyzje o współpracy i uczestnictwie w akcji. To nasza odpowiedź na potrzeby konsumentów. Szczególnie teraz, gdy po kwarantannie wracamy do „normalności” i niełatwo znaleźć czas potrzebny na ugotowanie zdrowych i smacznych posiłków. Wierzymy, że przyłączając się do akcji, dajemy szansę lepszego samopoczucia, bo nasze starannie skomponowane potrawy, tworzą zbilansowaną dietę, która jest doskonałym sposobem, żeby zadbać o swoje zdrowie każdego dnia. Świadomość tego, ze wspólne możemy wnieść dużo dobrego i zarazić społeczeństwo pasją do zdrowego odżywiania daje nam dużo satysfakcji – mówi Małgorzata Wierzbicka, dyrektor ds. marketingu & PR Maczfit.

Maczfit z powodzeniem spełnia oczekiwania klientów na najwyższym poziomie. Marka od lat koncentruje się na szerzeniu świadomości Polaków o racjonalnym odżywianiu, a partnerstwo akcji da szansę pomocy w dążeniu do wymarzonej sylwetki tym, którzy pragną o nią zawalczyć. Współpraca z Radiem Eska ma w ten sposób promować zdrowy, aktywny styl życia. Akcja działa jako motywator w dążeniu do zrównoważonego odżywiania i dobrego samopoczucia.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Więcej informacji znajduje się na stronie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing