Marek Włodarczyk dołącza do zespołu Omnipack jako dyrektor sprzedaży w regionie DACH

Omnipack nieustannie rośnie. Marek Włodarczyk jako head of sales w Omnipack zajmie się przede wszystkim strategicznym rozwojem biznesu zagranicą. Zaczyna od DACH, czyli Niemiec, Austrii i Szwajcarii.
O autorze
1 min czytania 2020-07-15

Marek Włodarczyk od kilkunastu lat jest związany z branżą eCommerce i outsourcingiem usług. Specjalizuje się w strategicznym zarządzaniu sprzedażą międzynarodową zarówno dla start-upów, jak i korporacji. W trakcie swojej kariery zawodowej, jako Head of German Desk w Grupie Crowe Advartis, odpowiadał też za budowanie strategii sprzedaży oraz obsługę klientów z rynków DACH w Polsce, Czechach i na Słowacji. Zarządzał współpracą z partnerami w Crowe Global – jednej z największych na świecie sieci konsultingowej. Wcześniej pełnił funkcję Country Managera w Optivo dostawcy platformy Customer Intelligence umożliwiającej zarządzanie kampaniami Omnichannel. Doświadczenie w outsourcingu usług z branży Call&Contact Center, zdobywał w firmach Call Center Poland oraz Axivas.

Poszerzenie zespołu jest związane z ekspansją Omnipack na rynki zagraniczne. – Stawiamy na model, którego wyróżnikiem są ludzie o unikalnych kompetencjach, dlatego zdecydowaliśmy się nawiązać współpracę z Markiem. Jego dołączenie do naszego zespołu jest kolejnym krokiem strategii i wpisuje się w wizję budowania biznesu o globalnej skali – komentuje Karol Milewski, chief commercial officer Omnipack. – W związku z otwarciem nowego centrum logistycznego w Nadarzynie, które umożliwia nam ekspansję zagraniczną i planowanym uruchomieniem kolejnego w Gorzowie Wielkopolskim tuż przy granicy z Niemcami, doświadczenie Marka daje świetną perspektywę na przyszłość. Jestem przekonany, że Marek z sukcesem wprowadzi Omnipack na rynki międzynarodowe, a to pozwoli nam zbudować sieć centrów fulfillmentowych w całej Europie – dodaje Milewski.

– Decyzję o wzmocnieniu Omnipack podjąłem bez wahania. W mojej ocenie Omnipack jest bardzo dobrze przygotowany do ekspansji na DACH. – mówi Marek Włodarczyk. – Wierzę, że to będzie świetna okazja, aby się wykazać, ale też nauczyć – dzięki współpracy z tak doświadczonym zespołem na czele z Tomkiem Kasperskim, Rafałem Szcześniewskim i Karolem Milewskim, którzy już nie raz udowodnili, że potrafią zbudować biznes – dodaje Włodarczyk.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj