Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Pomyśl zanim powiesz: Modelki plus size zwracają uwagę na problem braku akceptacji i zachęcają do szacunku wobec innych

Pomyśl zanim powiesz: Modelki plus size zwracają uwagę na problem braku akceptacji i zachęcają do szacunku wobec innych
„Pomyśl zanim powiesz” to nowa kampania w duchu body positive, której bohaterkami są modelki plus size. Projekt ma na celu zwrócenie uwagi na to, by nasze wypowiedzi były bardziej przemyślane, spełniały określony cel i nikogo nie krzywdziły.
O autorze
1 min czytania 2020-09-30

Pomysłodawczynią kampanii „Pomyśl zanim powiesz” jest Sara Czarna, założycielka agencji modelingowej ONMOVE. Jak sama przyznała, projekt powstał poprzez obserwacje obecnej sytuacji w social mediach oraz życiu codziennym.

– Widziałam wiele kampanii, w których mówi się o szacunku i miłości, ale zabrakło mi w nich jednego, bardzo ważnego założenia. Możesz kochać, możesz szanować, możesz mieć dobre intencje. Ale jeżeli czyny nie są dobrze przemyślane, z tych intencji nie wynika nic. Tak samo jest ze słowami. Jeśli nie określi się co i po co tak naprawdę chce się powiedzieć, czasami mówi się tylko po to aby usłyszeć swój głos. na co dzień moim głównym pytaniem do ludzi jest: „Jaki był cel Twojej wypowiedzi?” – pojawia się ono najczęściej przy niepotrzebnych wg mnie komentarzach typu: „oj za bardzo schudłaś; chyba Ci się przytyło; nie pasuje Ci ta bluzka, kolor włosów, oczu, rzęsy…” – mówi Sara Czarna. 

Bohaterkami kampanii są modelki plus size zrzeszone w agencji ONMOVE, które wystąpiły w spocie stworzonym w ramach kampanii. Każda z nich jest indywidualna, posiada inny typ budowy, jest wyjątkowa na swój własny sposób – jednocześnie dziewczyny, poprzez promowanie różnorodności i łamanie krzywdzących stereotypów dotyczących ideału kobiecego ciała, zachęcają do akceptacji i szacunku wobec innych. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

W połowie sierpnia br. polski ruch społeczny Ciałopozytyw ruszył z akcją pod hasłem „It’s not about hair”. W jej ramach powstał spot, który ma na celu przełamanie stereotypów na temat kobiecego owłosienia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Marka Bodyform, w Polsce znana jako Libresse, ruszyła z nową kampanią pod hasłem #Wombstories, w której pokazuje liczne sposoby doświadczania ciała przez kobiety, a także jak dużą rolę w tym wszystkim odgrywa macica.

PS3

W marcu br. marka Tena zaprezentowała swoją nową kampanię reklamową pod hasłem „Ageless”, za pomocą której chce zmienić stereotypowe postrzeganie ciał starszych kobiet, a także ich podejścia do seksualności.