„Czas, by być razem”: Chwytająca za serce świąteczna reklama Disneya

„Czas, by być razem”: Chwytająca za serce świąteczna reklama Disneya

Do sieci właśnie trafił bożonarodzeniowy spot Disneya. Ta trzyminutowa animacja opowiada wzruszającą historię babci, jej wnuczki oraz rodzinnych tradycji łączących je na przestrzeni lat.

Inspiracją dla fabuły bożonarodzeniowego spotu Disneya były motywy tradycji, więzi rodzinnych i nostalgii. W animacji występują dwie postacie: babcia Lola oraz jej wnuczka, a oprócz nich znana wszystkim Myszka Miki w roli ukochanej zabawki, którą Lola dostała jako dziecko od swojego ojca w 1940 roku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W miarę upływu czasu Miki staje się symbolem dzieciństwa Loli oraz więzi z wnuczką, co ostatecznie prowadzi do punktu kulminacyjnego w postaci bożonarodzeniowej niespodzianki.

Opowieści towarzyszy pełen emocji głos brytyjskiej artystki Griff. Reklamę opracował i wyprodukował wewnętrzny zespół Disneya regionu EMEA na czele z Angelą Affinitą, dyrektor ds. marketingu marki i ds. kreatywnych we współpracy z Flux Animation Studios.

PS

Wraz z wprowadzeniem nowego hasła paryskiego Disneylandu „Where Magic Gets Real”, marka stworzyła uroczy spot, który udowadnia, że to właśnie w tym miejscu wszystkie marzenia się spełniają.

PS2

Wystartowała świąteczna kampania Pepsi „Jak świętować, to tylko z Pepsi!”. Jej bohaterami są niebieskie Elfy Pepsi, które w tym roku celebrują małe przyjemności, ponieważ z tych właśnie momentów składają się Święta z Pepsi.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij