Format to nie wszystko – kompleksowe rozwiązanie VOX dla reklamodawców

Format to nie wszystko – kompleksowe rozwiązanie VOX dla reklamodawców

W dobie zjawiska ślepoty bannerowej, a także natłoku słabej jakości reklam coraz trudniej zyskać uwagę odbiorcy, nie mówiąc o zaangażowaniu go. Dlatego warto postawić na innowacyjne formaty jak In-Image Ads od VOX – kompleksowe rozwiązanie dla reklamodawców, którzy chcą prowadzić efektywne kampanie.

Spółka VOX to międzynarodowy adtech, który na polskim rynku prężnie działa od dwóch lat. Głównym rozwiązaniem oferowanym przez VOX jest innowacyjny format In-Image Ads, będący nowym modelem i placementem reklamowym na desktopie i mobile’u. Polega on na dynamicznym wyświetlaniu się reklam na zdjęciach w materiałach na stronach wydawców. Format In-Image Ads oparty został na autorskiej technologii picture recognition, bazującej na algorytmach, które dokładnie analizują grafiki i zdjęcia, a następnie rozpoznają widniejące na nich obiekty, m.in. przedmioty, produkty, marki, osoby, zwierzęta, czy symbole. Dzięki temu możliwe jest kontekstowe targetowanie i dopasowanie wyświetlanej reklamy.

– Cieszymy się, że udało nam się wystartować z formatem In-Image Ads w Polsce we wrześniu ub.r. Przeprowadzone do tej pory kampanie z jego wykorzystaniem przyniosły bardzo dobre efekty, a w planach mamy już kolejne działania dla wielu marek. Format In-Image Ads w 100% spełnia obecne oczekiwania reklamodawców – mówi Adam Iwinski, CEO VOX Poland.

Format In-Image Ads stał się popularny na rynku reklamy internetowej i coraz więcej marek z różnych sektorów z powodzeniem wykorzystuje go w swoich działaniach. Powodem tego wzrostu popularności jest m.in. bardzo wysoka efektywność prowadzonych z jego wykorzystaniem kampanii – charakteryzują się one kilkukrotnie większym wskaźnikiem CTR niż tradycyjne działania display. Jednak co wpływa na tak wysoką efektywność i dlaczego warto postawić na ten format?

Za kampanią stoją ludzie

Za wysoką efektywność i sukces formatu In-Image Ads odpowiadają nie tylko wysokorozwinięte algorytmy i technologia picture recogniton, ale przede wszystkim kompleksowa obsługa reklamodawcy oraz pełne wsparcie ze strony VOX w prowadzeniu kampanii. Czynnik ludzki jest tu niezwykle istotny i to on w dużej mierze odpowiada za powodzenie działań. Przez cały czas trwania kampanii z wykorzystaniem formatu In-Image Ads, od samego początku do końca, nad jej przebiegiem czuwa zespół specjalistów VOX.

Po otrzymaniu briefu od reklamodawcy i zapoznaniu się z celami kampanii, zespół ten opracowuje kompleksową strategię i plan, rekomenduje targetowanie kontekstu i treści, na jakiej wyświetli się reklama, tworzy i dobiera kreacje reklamowe, a następnie prowadzi i optymalizuje działania. Dzięki temu reklamodawcy mają pewność, że za przeprowadzenie kampanii odpowiadają osoby wyspecjalizowane w formacie In-Image Ads, które stale nadzorują jej przebieg, na bieżąco optymalizują działania i dbają o ich efektywność.

Co jest równie ważne, po zakończeniu kampanii reklamodawca otrzymuje kompleksowy raport i analizę post-buy z działań i wyników.

Potencjał rich media

Na wysoką efektywność formatu In-Image Ads wpływa także wykorzystanie potencjału drzemiącego w kreacjach rich mediowych, które stają się coraz bardziej pożądane przez reklamodawców. W ramach VOX pracuje rozbudowany zespół specjalistów, grafików i designerów, którzy przygotowują na potrzeby kampanie różne kreacje rich mediowe, kładąc nacisk na niestandardowe formy. Charakteryzują się one większym zaangażowaniem odbiorcy, lepiej zachęcają do kliknięcia, a także oferują więcej możliwości ciekawego przekazania komunikatu reklamowego. Co ważne, VOX umożliwia wykorzystanie nie tylko kreacji statycznych, ale także form wideo.

Dzięki wykorzystaniu zaawansowanych algorytmów i kreacji rich mediowych, format In-Image Ads świetnie nadaje się także do remarketingu, umożliwiając zmianę kreacji przy kolejnej styczności użytkownika z reklamą w ramach danej kampanii. Przykładowo, użytkownikowi, który odwiedził witrynę o konkretnej tematyce, ale nie wszedł w interakcję z wyświetloną mu reklamą, na innych stronach o analogicznej tematyce zostaną wyświetlone kreacje będące nawiązaniem i rozwinięciem pierwszej reklamy.

Bezpieczna kampania

O wysokiej efektywności kampanii nie można mówić bez poruszenia kwestii bezpieczeństwa. VOX przykłada niezwykle dużą wagę do bezpieczeństwa kampanii prowadzonych z wykorzystaniem formatu In-Image Ads. Spółka zapewnia reklamodawcom 100% wskaźnik viewability – aby odsłona reklamy została zliczona, kreacja musi zostać w całości wczytana i wyświetlona odbiorcy przez co najmniej sekundę. VOX kładzie nacisk także na zapewnienie 100% brand safety, dlatego też współpracuje wyłącznie ze zweryfikowanymi wydawcami premium, a w prowadzonych kampaniach wykorzystywana jest tzw. black lista. Zawiera ona ponad 10 tys. obiektów i umożliwia reklamodawcom wykluczenia konkretnych elementów na zdjęciach, w których towarzystwie reklama nie powinna się wyświetlać. Baza ta jest stale rozszerzana, a reklamodawcy mają możliwość dodania do niej własnych elementów.

Równie rygorystycznie VOX podchodzi do kwestii powszechnych w branży fraudów reklamowych. Aby zapewnić swoim klientom pełne bezpieczeństwo, spółka w ramach udostępnianych rozwiązań wykorzystuje specjalne algorytmy antyfraudowe, m.in. sprawdzające pochodzenie ruchu, czy też analizujące zachowanie internauty związane z kliknięciem reklamy. Dzięki temu, że VOX wchodzi w skład większej struktury, do której należy firma Hybrid.ai działająca od 2011 roku w segmencie reklamy programmatic i oferująca własne platformy DSP i DMP, spółka korzysta z doświadczenia oraz infrastruktury starszego kolegi i wykorzystuje sprawdzone, autorskie rozwiązania antyfraudowe.

Stały rozwój i nowe opcje reklamowe

VOX jest spółką, która nie tylko dostarcza innowacyjny i wysokiej efektywności format reklamowy In-Image Ads, ale kładzie też bardzo silny nacisk na rozwój zaplecza technologicznego. Wiedza i doświadczenie zdobyte przy tworzeniu od podszewki, prowadzeniu i optymalizowaniu kampanii wykorzystywana jest przez zespół VOX do dalszego rozwijania oraz udoskonalania oferowanych rozwiązań, w tym autorskiej technologii picture recognition. Co ważne, VOX nie skupia się wyłącznie na formacie In-Image Ads. Już niebawem w Polsce spółka zaoferuje nowe formaty reklamowe oparte na technologii picture recognition, w tym rozwiązanie In-Video Ads, które jest już testowane na kilku rynkach zagranicznych.

O efektywności rozwiązań VOX może najlepiej świadczyć fakt, że spółka na polskim rynku ma za sobą przeprowadzonych z sukcesem ponad 500 kampanii przy wykorzystaniu formatu In-Image Ads. Więcej informacji na temat VOX i oferowanych przez spółkę innowacyjnych rozwiązań dostępnych jest na stronie voxexchange.io.

 

Artykuł powstał we współpracy z VOX.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij