Maciej Zień Ambasadorem nowej kolekcji zapachów od Avon

1 grudnia br. ruszyła kampania promująca najnowszą kolekcję zapachów Little Black Dress od Avon pod nazwą „Sztuka noszenia perfum”. Twarzą kampanii został projektant mody Maciej Zień.
O autorze
1 min czytania 2020-12-01

To pierwsza kampania Avon z udziałem Maciej Zienia. W ramach współpracy projektant pojawi się na okładce i wewnątrz katalogu Avon, gdzie zaprezentuje propozycje eleganckich sylwestrowo-karnawałowych kreacji, które idealnie łączą się z nowymi zapachami z serii Little Black Dress, utrzymanymi w duchu przyjęć w stylu glamour. Projektant będzie Ambasadorem kolekcji perfum w nowej odsłonie, w skład której wejdą zapachy w trzech zaskakujących wariantach: dobrze znanym Black Edition, a także nowych – Gold i Red Edition. Zapachy zamknięto w minimalistycznych i eleganckich flakonach.

– Maciej Zień to wyjątkowa postać w świecie mody. Jego kreacje od lat przełamują schematy, wyznaczając trendy w świecie kobiecego designu. Maciej jest znany z tego, że w swoim wzornictwie zawsze stawia na autentyczność i indywidualny styl, dlatego cieszymy się, że mamy z nim okazję współpracować – zwłaszcza przy okazji kampanii Little Black Dress. Zapachy z tej kolekcji to kwintesencja indywidualizmu i elegancji, a ze wsparciem Macieja pragniemy inspirować kobiety do codziennego zaskakiwania swoim stylem – dodaje Anna Werstler, dyrektor marketingu CE Avon.

Najnowszy katalog Avon 16/2020 z Maciejem Zieniem na okładce pojawi się na rynku 1 grudnia 2020 roku. Sesja z projektantem promująca nowe zapachy od Avon to wstęp do świątecznej oferty marki i kampanii „Sztuka noszenia perfum”, przekonującej, że klasyczna elegancja ma wielką moc i nigdy nie wychodzi z mody. W ramach działań promocyjnych dla konsumentów zostanie zorganizowany również konkurs, gdzie autorów najlepszych kreacji inspirowanych jednym z zapachów Little Black Dress czeka możliwość wykonania sukni zaprojektowanej przez Macieja Zienia. Kampania obejmuje dodatkowo działania PR i szereg aktywności w mediach społecznościowych.

Za koncepcję kreatywną kampanii oraz aktywacje w social media odpowiada marka Avon, natomiast za działania PR agencja Garden of Words.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj