Małgorzata Rozenek-Majdan w nowej kampanii Sanytol

Z początkiem lutego br. startuje nowa kampania telewizyjna marki Sanytol z udziałem Małgorzaty Rozenek-Majdan, promująca Uniwersalny Środek Czyszczący i Dezynfekujący w sprayu oraz Uniwersalny Środek Czyszczący i Dezynfekujący do podłóg.
O autorze
1 min czytania 2021-01-29

Producent produktów dezynfekujących marki Sanytol, przeznaczonych do użycia w domu, firma AC Marca, rozpoczyna kampanię promującą Uniwersalny Środek Czyszczący i Dezynfekujący w sprayu oraz Uniwersalny Środek Czyszczący i Dezynfekujący do podłóg i innych powierzchni. W ramach zaplanowanych działań na antenach telewizji Polsat, TVP oraz tematycznych kanałów Polsat, TVP i Premium TV emitowane będą spoty, w których wystąpiła Małgorzata Rozenek-Majdan – prezenterka telewizyjna znana z programu Perfekcyjna Pani Domu emitowanego na antenie TVN. Kampania potrwa w dniach 1-28 lutego 2021 r. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Havas Media. Kreację przygotował klient.

Produkty dezynfekujące marki Sanytol to gama środków przeznaczonych do czyszczenia, prania, odświeżania oraz higieny osobistej. W odróżnieniu od innych produktów zabijają nie tylko bakterie, ale również wirusy i grzyby. Skuteczność działania to absolutnie podstawowa cecha produktów Sanytol, która dzięki nowatorskiej formulacji jest realizowana na najwyższym poziomie. To, co dodatkowo wyróżnia produkty na tle konkurencji, to atrybut dezynfekcji, który łączy wszystkie produkty z gamy Sanytol, a brak chloru stanowi gwarancję bezpieczeństwa dla domowników. Poprzez połączenie tych wyjątkowych właściwości konsument otrzymuje produkt, łączący codzienną dezynfekcję ze sprzątaniem. Produkty marki Sanytol, eksperta w dezynfekcji, gwarantują 99,9% ochrony – bezpiecznie, łatwo, skutecznie.


LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj