Peugeot zmienia swoje logo – teraz wygląda jak to z lat 60.

Peugeot zmienia swoje logo – teraz wygląda jak to z lat 60.
Marka Peugeot zaprezentowała swoje nowe logo. Tym razem koncern motoryzacyjny postanowił powrócić do stylu, w jakim utrzymany był logotyp brandu w latach 60.
O autorze
1 min czytania 2021-02-26

W 2020 roku marka Peugeot obchodziła 210-lecie istnienia. W tym czasie marka już kilkukrotnie odświeżała swoje logo, zaś motyw lwa był jego nieodłącznym elementem.

Wraz z rozpoczęciem nowej dekady Peugeot postanowił ponownie zmienić swoje logo. Zostało ono zaprezentowane tuż po niedawnej integracji marki z koncernem motoryzacyjnym Stellantis. Patrząc na logotypy, które obecne były w historii marki, nowe logo to ewidentny powrót do przeszłości.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Jak przyznała marka, nowe logo ma za zadanie podkreślić wejście Peugeota do segmentu premium. Odświeżona identyfikacja wizualna początkowo pojawi się w materiałach promocyjnych brandu i u dealerów, zaś pierwszym modelem, który wejdzie na rynek już z nowym logo, będzie Peugeot 308 – jego premierę zaplanowano na marzec br. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Natomiast do końca 2023 roku wszystkie witryny dealerskie mają przejść rebranding. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

Marka General Motors zmieniła swoje słynne logo, które było stosowane przez nią od 1964 roku. Nowa identyfikacja wizualna firmy symbolizuje zmiany zachodzące w koncernie, a także jej dążenia do upowszechnienia pojazdów elektrycznych.

PS2

Marka Opel ma nową oprawę wizualną – logo narysowane cieńszą linią, nowa czcionka „Opel Next” oraz jaskrawy odcień koloru żółtego mają na za zadanie sygnalizować innowacyjność, z jaką chce być kojarzony niemiecki brand.

PS3

W marcu 2020 roku  niemiecka marka BMW zaprezentowała swoje nowe logo – słynny znak brandu motoryzacyjnego zyskał teraz swego rodzaju transparentność i stał się płaski.

PS4

Podobną zmianę przeszło w ubiegłym roku logo marki Volkswagen – charakterystyczny znak brandu również został pozbawiony wypukłości, stał się zarazem płaski i prosty.