Renault ma nowe logo

Renault ma nowe logo

Renault to kolejna marka, która wraz z początkiem 2021 roku postanowiła zmienić swoje logo. Tym razem koncern motoryzacyjny postawił na styl retro.

Najpierw był Opel, później Burger King, General Motors, Warner Bros, a teraz przyszedł czas na markę Renault. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Koncern motoryzacyjny kilka dni temu zaprezentował bowiem swoje nowe logo – w dalszym ciągu w logotypie widnieje emblemat diamentu, lecz tym razem ma on nieco prostszą, klasyczniejszą, mniej trójwymiarową wersję. Zniknęła natomiast nazwa marki „Renault”.

nowe logo

stare logo

Patrząc na pozostałe logotypy, które były obecne w historii marki, nie można oprzeć się wrażeniu, że nowy znak identyfikacyjny Renault nawiązuje do przeszłości – podobne logo marka zaprezentowała w 1972 roku. 

Co ciekawe, na podobny zabieg zdecydowała się marka Peugeot, która to w swoim nowym logo postanowiła wrócić do stylu, w jakim utrzymany był logotyp brandu w latach 60.

PS

Polska Agencja Kosmiczna POLSA ma nowe logo. Jak przyznali przedstawiciele agencji – odświeżona identyfikacja wizualna służy budowaniu wizerunku POLSA jako integratora, łączącego świat nauki, przemysłu i administracji państwowej.

PS2

Wyczekiwany 2021 rok dość szybko zaskoczył część konsumentów i marketerów. Wszystko za sprawą działań rebrandingowych, które sfinalizowało kilka firm o globalnym zasięgu. Co było motorem napędowym tych zmian? Czy niewielkie odświeżenie logo lub całkowita zmiana identyfikacji wizualnej jest w tym trudnym dla gospodarki czasie dobrym krokiem? A może największe marki chcą nam zakomunikować pewne długofalowe dążenia i plany?

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij