„Słuchanie ma znaczenie. Słuchanie jest sercem tego, co robimy, ale to o wiele więcej niż tylko słuchanie muzyki. Słuchanie dzieje się również po zdjęciu słuchawek. Słuchanie to sposób, w jaki tworzymy nasz świat” – przekonuje marka Marshall w swoim nowym spocie. Narratorem filmu jest ojciec chrzestny muzyki punk rockowej, czyli Iggy Pop, który jednocześnie jest głosem buntowników i odmieńców.
W swojej kampanii Marshall podkreśla, jak istotne jest słuchanie każdej osoby, nawet tych, którzy mają odmienne zdanie. „Dopiero po wysłuchaniu możesz naprawdę wiedzieć, jak potężny może być Twój własny głos. A wiemy, że razem nasze głosy mogą spowodować ogromne zmiany” – konkluduje marka w kampanii o mocnym przekazie.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS
W 2019 roku Spotify ruszyło z kampanią zatytułowaną „Let the Song Play”, tym razem skierowaną do kierowców aut. W jej ramach platforma udowadnia, że muzyka, towarzysząc nam w codziennym życiu, przenosi każdego w jego własny świat.
W kolejnej odsłonie kampanii marki Apple zatytułowanej „Behind the Mac” brand złożył hołd brytyjskim artystom, którzy mają ogromny wpływ na światową branżę muzyczną.
Słuchaj podcastu NowyMarketing