Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Never Stop Listening: Charyzmatyczny Iggy Pop głosem buntowników w nowej kampanii Marshalla

Never Stop Listening: Charyzmatyczny Iggy Pop głosem buntowników w nowej kampanii Marshalla
Marka Marshall zaprezentowała niedawno swoją nową kampanię, w której wystąpił ojciec chrzestny muzyki punk rockowej – Iggy Pop. W spocie wokalista jest głosem buntowników, którzy „mogą spowodować ogromne zmiany”.
O autorze
1 min czytania 2021-03-10

„Słuchanie ma znaczenie. Słuchanie jest sercem tego, co robimy, ale to o wiele więcej niż tylko słuchanie muzyki. Słuchanie dzieje się również po zdjęciu słuchawek. Słuchanie to sposób, w jaki tworzymy nasz świat” – przekonuje marka Marshall w swoim nowym spocie. Narratorem filmu jest ojciec chrzestny muzyki punk rockowej, czyli Iggy Pop, który jednocześnie jest głosem buntowników i odmieńców. 

W swojej kampanii Marshall podkreśla, jak istotne jest słuchanie każdej osoby, nawet tych, którzy mają odmienne zdanie. „Dopiero po wysłuchaniu możesz naprawdę wiedzieć, jak potężny może być Twój własny głos. A wiemy, że razem nasze głosy mogą spowodować ogromne zmiany” – konkluduje marka w kampanii o mocnym przekazie.

PS

W 2019 roku Spotify ruszyło z kampanią zatytułowaną „Let the Song Play”, tym razem skierowaną do kierowców aut. W jej ramach platforma udowadnia, że muzyka, towarzysząc nam w codziennym życiu, przenosi każdego w jego własny świat.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2

W kolejnej odsłonie kampanii marki Apple zatytułowanej „Behind the Mac” brand złożył hołd brytyjskim artystom, którzy mają ogromny wpływ na światową branżę muzyczną.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się