adidas Originals wprowadza na rynek model ZX 2K BOOST Pure

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
adidas Originals wprowadza na rynek model ZX 2K BOOST Pure

Od momentu powstania, ZX był zawsze synonimem niekonwencjonalnych, futurystycznych innowacji. adidas Originals prezentuje właśnie najnowszą odsłonę kultowej serii sneakersów – ZX 2K BOOST Pure. Launchowi nowego modelu towarzyszy kampania przygotowana przez VMLY&R.

Polskiej premierze nowej sylwetki z rodziny ZX towarzyszy kolejna odsłona kampanii spod znaku ZXIENCE. Tym razem, eksplorując przedziwny świat ZX można zanurzyć się w dźwiękach, które przenoszą do innego wymiaru. adidas Originals na potrzeby kampanii stworzył unikatowe muzyczne doświadczenie we współpracy z duetem PRO8L3M.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Influencerzy otrzymali ZX 2K BOOST Pure razem z muzycznym urządzeniem, w którym mogli odkryć fragmenty najnowszego singla “V”, zapowiadającego nowe wydawnictwo zespołu. Dzięki przesyłce od adidas każdy mógł poeksperymentować z dźwiękami stworzonymi przez PRO8L3M i zanurzyć się w niezwykle satysfakcjonującym świecie ZX.

Efekty muzycznych eksperymentów można było zobaczyć między innymi w kanałach social media Maffashion, Magdy Beredy, Mary Jeleniewskiej, Martyny Pysi, Leny Moonlight, Mikołaja Śmieszka, Olgi Kleczkowskiej, Twins Style, Pawła Zmitrowicza (Pawel_Official) czy Jakuba Wrotniaka (Jacob4yt).

Za strategię, kreację, produkcję muzycznych urządzeń, social listening oraz współpracę z influencerami i duetem PRO8L3M odpowiada VMLY&R.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij