Zaginął ryś - nietypowa kampania outdoorowa w największych miastach Polski

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Zaginął ryś - nietypowa kampania outdoorowa w największych miastach Polski

W ramach kampanii outdoorowej „Zaginął ryś” na tablicach i słupach ogłoszeniowych w największych miastach Polski zawieszone zostały plakaty, przypominające ogłoszenia o zaginionych zwierzętach, jakie wieszane zwykle w sąsiedztwie.

Plakaty - © WWF Polska 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Celem kampanii jest poinformowanie o zagrożeniu wyginięcia rysiów nizinnych, których w Polsce jest zaledwie 40. Akcja zorganizowana jest w ramach kampanii WWF Polska na rzeczy rysiów nizinnych. Odbywa się ona pod hasłem „Ratuj Rysie” oraz #raturysie używanego w mediach społecznościowych. Łacznie 500 plakatów znaleźć można w Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku i Krakowie na tablicach i słupach ogłoszeniowych od 7 do 13 kwietnia.

W ramach kampanii 1% zorganizowano już konferencję prasową, wysyłkę kreatywną do mediów i celebrytów, dwie akcje angażujące użytkowników social media oraz toczącą się obecnie akcję „Zaginął ryś”. Na najbliższą sobotę, 12 kwietnia, zaplanowane jest czytanie bajek o rysiach przez Marcina Dorocińskiego w warszawskiej Kredkafe.

Wymieniona działania realizowane są w ramach kampanii 1% od lutego do końca kwietnia. Realizuje je agencja Kolko na zlecenie i we współpracy z WWF Polska.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij