Dorota Haller, dyrektorka marketingu Huawei CBG Polska, teraz zarządza również e-commerce

Dorota Haller, dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu, CMO w Huawei CBG Polska, od marca jest też odpowiedzialna za obszar e-commerce, a działy marketingu i e-commerce zostały połączone w jeden pod jej kierownictwem.
O autorze
1 min czytania 2021-03-23

Dorota Haller dołączyła do Huawei CBG Polska w październiku 2017 r. jako dyrektorka marketingu w randze CMO. Jest odpowiedzialna za strategię i komunikację marketingową marki i produktów w kanałach tradycyjnych i digital, relacje z mediami i liderami opinii oraz komunikacje PR. Od marca tego roku, Dorota Haller odpowiedzialna jest również za obszar e-commerce w Huawei CBG w Polsce, w tym planowanie strategii sprzedażowej oraz marketingowej sklepu huawei.pl.

– Działania marketingowe i sprzedażowe to sprzężone ze sobą elementy skutecznej strategii rozwoju e-commerce, dlatego efektywne zarządzanie tym obszarem wymaga skoordynowania różnych kompetencji i zasobów. Potrzeby konsumentów są zawsze w centrum mojej uwagi. Dziś bardzo ważna jest możliwość komunikacji zdalnej, w czym pomagają nasze produkty oraz możliwość zakupów on-line i tu wkracza sklep internetowy Huawei. Nasz cel to sprawić, by konsumenci zapamiętali i polubili nasz sklep huawei.pl i przyzwyczaili się do myśli, że warto pod ten adres zaglądać codziennie, bo czeka tam na nich atrakcyjna oferta i doskonała obsługa – mówi Dorota Haller, dyrektorka marketingu, komunikacji i e-commerce, CMO w Huawei CBG Polska.

Dorota Haller to ceniona w branży ekspertka, wielokrotnie nagradzana prestiżowymi nagrodami, m.in. Grand Prix w konkursie Dyrektor Marketingu Roku. Jest też jurorką konkursów marketingowych. Wraz z zespołami zdobyła szereg nagród marketingowych, m.in. statuetki Effie Awards oraz Złoty Spinacz. Przed rozpoczęciem pracy w Huawei w październiku 2017 roku kreowała i realizowała strategie marketingowe w firmach z różnych branż – od medycznej, poprzez bankowość i lotnictwo.

Dorota Haller jest mentorką, aktywną działaczką na rzecz kobiet i równouprawnienia zarówno w społeczeństwie, jak i w biznesie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj