Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

La Ferita, czyli mural, który przedstawia „ranę”, jaką koronawirus zadał kulturze

La Ferita, czyli mural, który przedstawia „ranę”, jaką koronawirus zadał kulturze
Francuski artysta uliczny znany pod pseudonimem JR stworzył intrygujący mural na elewacji włoskiej galerii sztuki, który przedstawia „ranę”, jaką pandemia koronawirusa zadała instytucjom kultury.
O autorze
1 min czytania 2021-03-30

Obostrzenia związane z zamknięciem instytucji kultury nie zostały wprowadzone jedynie przez polski rząd – podobnie sprawa się ma we Włoszech, gdzie z uwagi na panującą pandemię koronawirusa, już jakiś czas temu zamknięte zostały m.in. muzea czy też galerie sztuki. 

Z uwagi na to pewien francuski artysta uliczny działający pod pseudonimem JR postanowił zwrócić uwagę na to, że jak wielką ranę zadał kulturze koronawirus. W tym celu na elewacji włoskiej galerii sztuki mieszczącej się w renesansowym pałacu Palazzo Strozzi namalował intrygujący mural o wysokości 33 metrów i szerokości 29 metrów. Patrząc na malowidło z daleko wydaje się, jakoby na ścianie budynku doszło do eksplozji, dzięki czemu częściowo zostało odsłonięte to, co znajduje się w środku. 

Przez czarno-białą „szczelinę” można więc zobaczyć wnętrze galerii, a także niektóre dzieła sztuki, które tam się znajdują, czyli m.in. „Narodziny Wenus” Botticellego. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Prace nad muralem trwały ponad dwa miesiące. 

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Galeria Uffizi postanowiła zachęcić młodych ludzi do odwiedzania muzeum i ruszyła z nową akcją na TikToku – w jej ramach postacie ze znanych dzieł stały się bohaterami krótkich filmików.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Muzeum J. Paula Getty’ego w Los Angeles wpadło na pomysł zaangażowania internautów w nietypową akcję ze sztuką w tle – instytucja poprosiła ich o odtworzenie ulubionych dzieł sztuki za pomocą materiałów dostępnych w domu.