W ubiegłym roku, tuż po wybuchu pandemii koronawirusa, wiele międzynarodowych wydarzeń zostało odwołanych. Jednym z nich był festiwal Cannes Lions 2020, który początkowo został przeniesiony z czerwca na październik, lecz ostatecznie organizatorzy podjęli decyzję o anulowaniu ubiegłorocznej edycji.
Wówczas ogłoszono, że tegoroczne Cannes Lions odbędą się w dniach 21-25 czerwca br. Nikt jednak nie przypuszczał, że pandemia koronawirusa uniemożliwi zorganizowanie wydarzenia w tradycyjnej formie również i w tym roku.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W efekcie organizatorzy Cannes Lions 2021 ogłosili, że tegoroczna edycja odbędzie się wyłącznie w formule online. W ramach wydarzenia będzie można oglądać treści na żywo oraz na żądanie – lecz, aby móc to zrobić, trzeba mieć wykupione członkostwo Lions, które rocznie kosztuje 249 euro. Co istotne, wszystkie osoby, które do tej pory otrzymały już prestiżowe statuetki, mają zapewniony darmowy dostęp do wszystkich treści na platformie Cannes Lions Live.
Tegoroczny Międzynarodowy Festiwal Kreatywności odbędzie się – tak jak początkowo to zostało ustalone – w dniach 21-25 czerwca br.
W ubiegłym roku, tuż po wybuchu pandemii koronawirusa, organizatorzy Orange Warsaw Festival poinformowali, że ubiegłoroczna edycja się nie odbędzie. Wszyscy liczyli na 2021 rok. Niestety zapowiada się, że i w tym roku nie ma co liczyć na sezon festiwalowy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
Z uwagi na panującą pandemię koronawirusa tegoroczne Igrzyska Olimpijskie w Tokio odbędą na nowych zasadach – podczas wydarzenia na widowni nie będą mogli zasiąść zagraniczni kibice.