Nowy start – Jerzy Warchałowski dołącza do Rocket Media z planem na agencję e-marketingu 360

Pod koniec 2016 roku Jerzy Warchałowski dołączył do Rocket Media, wrocławskiej agencji marketingu internetowego jako partner zarządzający, przechodząc do niej ze stanowiska dyrektora ds. klientów kluczowych w Grupie Wirtualna Polska.
O autorze
0 min czytania 2017-01-25

Jego zadaniem jest rozwój usług agencji SEM na pełną ofertę działań marketingu efektywnościowego (Performance Marketing). W przemianie Rocket Media wykorzysta doświadczenie zdobyte za sprawą zarządzania kluczowymi zadaniami Google Polska, Wirtualnej Polski oraz Money.pl.

Jerzy Warchałowski przygodę z biznesem internetowym rozpoczął już w 1999 roku w Getin Service Provider, a następnie zbudował od podstaw dział handlowy grupy Money.pl. W 2006 roku dołączył do Google Polska jako jeden z pierwszych googlersów w CEE. Tam pracował nad strategicznym rozwojem obszarów finanse, e-commerce, travel, tech i telco, a po przejściu do oddziału w Irlandii zarządzał działaniami marki w Polsce i w 5 krajach Europy Środkowo-Wschodniej. W ciągu ostatnich dwóch lat zajmował się tworzeniem zespołu klientów kluczowych w Grupie Wirtualna Polska.