Mango stworzyło kolekcję biustonoszy dla kobiet po amputacji piersi

Mango stworzyło kolekcję biustonoszy dla kobiet po amputacji piersi
HIszpańska sieciówka Mango wprowadziła do swojej oferty kolekcję biustonoszy i kostiumów kąpielowych, stworzonych z myślą o kobietach po amputacji piersi. Cały zysk z jej sprzedaży zostanie przekazany na konto organizacji Teta & Teta, która wspiera kobiety w walce z rakiem.
O autorze
1 min czytania 2021-04-23

W ubiegłym roku stowarzyszenie Teta & Teta, która wspiera kobiety w walce z rakiem, a także te, które przeszły mastektomię, stworzyła biustonosz z pojedynczą miseczką o nazwie Lola. Jednocześnie, organizacja zaapelowała do popularnych marek, by poszerzyły swoją ofertę o bieliznę z myślą o kobietach, które są po amputacji piersi.

Na apel Teta & Teta postanowiła odpowiedzieć hiszpańska sieciówka Mango, która właśnie zaprezentowała nową linię jednomiseczkowych biustonoszy, bikini, a także kostiumów kąpielowych. Zostały one zaprojektowany w taki sposób, by kobiety, które przeszły zarówno amputację piersi, jak i zdecydowały się na implant, mogły je swobodnie nosić – niezależnie też od swojego rozmiaru. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Co istotne, całkowity zysk ze sprzedaży kolekcji zostanie przekazany na konto organizacji Teta & Teta na wsparcie projektów, które pomagają w normalizacji ciał kobiet po zabiegu mastektomii.

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Serena Williams wystąpiła w kampanii społecznej na rzecz walki z rakiem piersi. W spocie promującym akcję słynna tenisistka, zakrywając swoje nagie piersi, śpiewa piosenkę „I Touch Myself”.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Tutaj znajdziecie więcej kampanii, których celem jest profilaktyka raka piersi >>>