Akademia Digitalu. Debata ekspercka. 19 maja 2021

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Akademia Digitalu. Debata ekspercka. 19 maja 2021

19 maja startuje Akademia Digitalu, którą rozpoczyna debata ekspercka, pod tytułem „Jak żyć w e-commerce?”. Debatę poprowadzi Jarosław Juszkiewicz, dziennikarz, pasjonat technologii i polski głos nawigacji Google Maps. Ekspertami będą przedstawiciele Digitree Group, Future Mind, Interia.pl.

Od ponad roku cyfryzacja nabrała dużego rozpędu, a polski e-commerce nadrobił zaległości ostatnich dziesięciu lat i dopiero zaczyna swój rajd. Jednak nic nie jest takie proste. Segment klientów biznesowych czeka ogromna zmiana, głównie za sprawą rosnącej profesjonalizacji biznesu związanej z wdrożeniami e-commerce czy automatyzacją i transformacją cyfrową.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Ostatni rok to ciągła walka o przetrwanie, ale i rozwój biznesów w przyszłości. To codzienność związana z ogromną ilością informacji, napływających z różnych stron. Stąd pomysł na stworzenie miejsca z kompleksową wiedzą na temat digitalu i e-commerce. Ideą Akademii Digitalu jest konfrontacja sprawdzonej wiedzy i doświadczenia z zasłyszanymi prawdami. Będziemy doradzać, ale jeszcze chętniej odradzać to, co dla biznesów jest nieefektywne – komentuje Judyta Mojżesz-Zimonczyk, dyrektor marketingu Digitree Group.

Tomasz Woźniak z Future Mind, Jakub Cel z Interia.pl oraz Rafał Zakrzewski, Roman Grygierek, Krzysztof Bińkowski i Cezary Kożon z Digitree Group, już 19 maja będą mieli okazję porozmawiać na temat:

  • wyzwań i szans dla e-commerce w obliczu szybkiego rozwoju rynku,
  • marketplace’ach, jako szansie do rozwoju sprzedaży i docierania do nowych kupujących na rynkach zagranicznych,
  • błędach popełnianych przez e-commerce’y,
  • zmianach w zachowaniach i nawykach zakupowych użytkowników.

Kontynuacją debaty będzie cykl ośmiu webinarów, na temat wdrożeń e-commerce, marketing automation, marketplace’ów i digital360, opartych o case study znanych marek. Pierwszy cykl Akademii Digitalu zwieńczy wykład online Jacka Walkiewicza, psychologa i jednego z najbardziej rozpoznawalnych polskich mówców, który opowie o pełnej mocy w czasach zmian, czyli o odwadze w podejmowaniu nowych wyzwań.

Akademia Digitalu skierowana jest do wszystkich tych, którzy działając w biznesie, chcą zmiany. Są gotowi odpowiadać na wyzwania dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości i potrzeb konsumentów. Są zdeterminowani do dorównania lub wyprzedzenia konkurencji. Wiedzą, czego nie wiedzą i chcą wiedzieć więcej.

Zapraszamy do bezpłatnej rejestracji w wybranych wydarzeniach lub całej Akademii Digitalu: digi.eco/NowyMarketing_Akademia_Digitalu

Liczba miejsc ograniczona!

Patronat mediowy nad wydarzeniem objęli: NowyMarketing.pl, MamStartup.pl, Business Insider, Brief.pl, E-commerce w praktyce, Marketer+.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij