Marka Jack Wolfskin zmobilizowała Polaków do wyjścia z domu – razem przeszli prawie 2500km!

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Marka Jack Wolfskin zmobilizowała Polaków do wyjścia z domu – razem przeszli prawie 2500km!

Spędzanie czasu na łonie natury – jak udowodniono naukowo – czyni nas zdrowszymi i szczęśliwszymi. Dlatego Jack Wolfskin po trudnej zimie w okresie pandemii, stworzył akcję zachęcającą do spędzania czasu na łonie natury

We współpracy z pracownikami wilczych sklepów stacjonarnych, marka wyznaczyła 8 lokalnych tras prowadzących przez zielone tereny największych miast Polski lub ich okolicy. Następnie zaprosiła do wspólnego przejścia szlaku: https://sklep.jack-wolfskin.pl/podzielsieszlakiem

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Aby wziąć udział w akcji należało pobrać mapę ze sklepu stacjonarnego, wyruszyć na opisany na niej szlak, zrobić sobie zdjęcia w oznaczonych miejscach i podzielić się nimi w mediach społecznościowych lub mailowo.

Uczestnicy przeszli łącznie blisko 2500 km przez ostatnie 2 miesiące! Jak Jack Wolfskin pisze na swojej stronie: „to jak odległość z Wilczej Siedziby pod Mount Blanc i z powrotem”: https://sklep.jack-wolfskin.pl/podzielsieszlakiem-jeszcze-raz

W kampanię wizerunkową #podzielsięszlakiem byli zaangażowani ambasadorzy marki: Martyna Wojciechowska, Przemek Kossakowski oraz twórcy ze świata outdooru i podróżnicy, którzy inspirowali do wyjścia na zewnątrz, dzieląc się swoimi szlaki.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij