Dołącz do akcji „Noś ubrania dłużej, wodę zostaw naturze!” i pomóż ratować dzikie rzeki w Polsce!

Na stronie portalu Ubraniadooddania.pl ruszyła zbiórka „Noś ubrania dłużej, wodę zostaw naturze”, której celem jest wsparcie działań Fundacji Dziko w zakresie popularyzacji wiedzy nt. dzikich rzek w Polsce.
O autorze
1 min czytania 2021-07-07

Pomóc może każdy z nas – wystarczy, że zmotywujemy się do letnich porządków w naszych szafach i odnajdziemy w nich min. 5 kilogramów ubrań, których już nie nosimy. Następnym krokiem jest rejestracja na stronie ubraniadooddania.pl/vanish i bezpłatne zamówienie kuriera, który odbierze paczkę wprost spod naszych drzwi. Każdy 1 kg przekazanych ubrań to 1 zł na rzecz Fundacji Dziko!

Drugie życie ubrań czyli moc pomagania…

Do wyprodukowania jednego T-shirtu potrzeba ok. 2500 litrów wody. Jeśli zdamy sobie sprawę z liczby ubrań, które posiadamy, szybko stanie się jasne, że mówimy o setkach tysięcy litrów wody zamkniętych za drzwiami naszej garderoby. Kampania marki Vanish „Noś ubrania dłużej, wodę zostaw naturze”, edukuje i zachęca do spojrzenia na nasze ubrania nieco inaczej – bardziej odpowiedzialnie. Uczy jak dbać o ubrania, które już mamy, jak dać im drugie życie i pokazuje, co możemy zrobić z rzeczami, których już nie nosimy. Już teraz, przekazując ubrania przez portal ubraniadooddania.pl/vanish, wspierasz działania Fundacji DZIKO i w realny sposób pomagasz ratować dzikie rzeki w Polsce.

Dlaczego to takie ważne?

Dzikie rzeki to zdrowe rzeki, które mają zdolność do samooczyszczania i lepiej poradzą sobie z zanieczyszczeniami niż te zabetonowane. Dzikie rzeki pomagają zmniejszyć skutki suszy, bo dzięki starorzeczom, rozlewiskom, mokradłom i bogatej roślinności, dłużej zatrzymają wodę niż rzeki uregulowane.

– Warto popularyzować wiedzę nt. korzyści jakie dla zdrowia i bezpieczeństwa niesie ze sobą dzika rzeka. Dzięki współpracy z Vanish oraz Ubrania do oddania taka akcja edukacyjna będzie możliwa do zrealizowania – podkreśla Łukasz Długowski z Fundacji Dziko.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing